Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
R18QTVeHzk2k1
Python to: Możliwe odpowiedzi: 1. kompilator, 2. interpreter, 3. assembler
1
Ćwiczenie 2
R1McBo1Qwyg35
Pythona można znaleźć jako: Możliwe odpowiedzi: 1. część YouTube, 2. element makrodefinicji w programie Microsoft Excel, 3. język wtyczek w programie GIMP, 4. element makrodefinicji w programie Microsoft Power Point, 5. część Windows 10, 6. główny składnik systemu Dropbox
2
Ćwiczenie 3
RcmlMeCW62qme
Wskaż poprawną odpowiedź. Program kompilowany jest szybszy/wolniejszy od programu interpretowanego.
2
Ćwiczenie 4
R1FqFcFmkSt4n
Spróbuj dopasować odpowiednie określenia. Rozwój języka 1. GNU GPL, 2. PEP, 3. Microsoft Windows 10, 4. CC-BY-SA, 5. Developer Network, 6. Creative Commons, 7. Shareware, 8. C , 9. Python jest prowadzony przy wykorzystaniu 1. GNU GPL, 2. PEP, 3. Microsoft Windows 10, 4. CC-BY-SA, 5. Developer Network, 6. Creative Commons, 7. Shareware, 8. C , 9. Python, a jego licencja oparta jest na licencji 1. GNU GPL, 2. PEP, 3. Microsoft Windows 10, 4. CC-BY-SA, 5. Developer Network, 6. Creative Commons, 7. Shareware, 8. C , 9. Python.
3
Ćwiczenie 5
RfWYSSMuJqOCD
Poprawne wywołanie w Python 3 to: Możliwe odpowiedzi: 1. print "Ala ma kota", 2. print('Ala ma kota'), 3. print("Ala ma kota"), 4. print 'Ala ma kota', 5. print['Ala ma kota'], 6. print["Ala ma kota"]
3
Ćwiczenie 6
RwXMGVpVMu3v1
Uzupełnij. Języki interpretowane 1. za pośrednictwem interpretera, 2. kodu źródłowego, 3. utrudniają, 4. bezpośrendio, 5. ułatwiają, 6. kodu maszynowego pisanie programów przenośnych, czyli zgodnych z wieloma systemami operacyjnymi. Kod programu, który tworzysz, jest przechowywany zawsze w postaci 1. za pośrednictwem interpretera, 2. kodu źródłowego, 3. utrudniają, 4. bezpośrendio, 5. ułatwiają, 6. kodu maszynowego, który jest uruchamiany na komputerze 1. za pośrednictwem interpretera, 2. kodu źródłowego, 3. utrudniają, 4. bezpośrendio, 5. ułatwiają, 6. kodu maszynowego w przestrzeni pamięci użytkownika.
31
Ćwiczenie 7
RD6CqBAcQQDVJ
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
3
Ćwiczenie 8

W programie PyCharm utwórz nowy projekt i zamieść w nim kod przygotowany w ćwiczeniu nr . Uruchom go.

31
Ćwiczenie 9
R1L53IDiLNtd4
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.

Czy pamiętasz, kto jest autorem tych słów? Przypomnij sobie postać Kartezjusza, zapoznając się z e‑materiałem z filozofii Kartezjusz: pierwsze spotkaniePz3X1OSqtKartezjusz: pierwsze spotkanie.