Sprawdź się
Pokaż ćwiczenia:
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6
Jeśli chcemy, żeby coś wydarzyło się z obiektem po jego wejściu w kolizję z postacią bohatera, możemy użyć do tego celu komponentu
Box collision. Ćwiczenie 7
Poszukaj informacji o innych programach, w którym zastosowano analogiczny do Blueprint Visual Scripting system programowania. W jakiego typu programach sprawdza się on najlepiej?
Ćwiczenie 8
Czy potrafisz, korzystając ze zdobytej wiedzy, odwrócić sterowanie kamerą? Zajrzyj do blueprintu gracza i spraw, by ruch myszką lewo‑prawo obracał kamerę w pionie, a ruch góra‑dół obracał kamerę w poziomie. Trudno się w ten sposób steruje, prawda? Spróbuj przejść tor przeszkód z takimi ustawieniami.
Ćwiczenie 8
Ćwiczenie 9
Stwórz lampę stojącą na ziemi, działającą w taki sam sposób, jak lampa na ścianie. Ustaw ją w wybranym miejscu.
Ćwiczenie 9
Ćwiczenie 10
Spraw, by lampa zapalała się po wejściu na drugą platformę. Podpowiedź: użyj funkcji tworzenia nowego zdarzenia, by dodać zdarzenie „zapal/zgaś lampę”.
Ćwiczenie 10
Należy użyć funkcji tworzenia nowego zdarzenia, by dodać zdarzenie „zapal/zgaś lampę”.










