Sprawdź się
Pokaż ćwiczenia:
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Korzystając z usługi OneDrive lub Google Drive, utwórz nowy folder. Nazwij go np. wydatki miesięczne.
Ćwiczenie 5
Otwórz utworzony folder i stwórz w nim nowy dokument tekstowy. Nadaj plikowi nazwę wydatki stałe. Utwórz listę, na której znajdą się: telefon, tv, internet.
Utwórz drugi plik i nazwij go wydatki zmienne. Utwórz listę: gaz, prąd, paliwo, woda, jedzenie, środki czystości, odzież i obuwie.
Ćwiczenie 6
Przejdź do strony głównej usługi, następnie włącz opcję udostępniania folderu. Ogranicz udostępnianie do wybranych osób.
Ćwiczenie 7
Udostępnij folder dowolnemu znajomemu. W treści wiadomości wpisz: Proszę o wpisanie kwot.
Ćwiczenie 8