1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
RqbhOgQjWFMbC
Zdecyduj czy zdanie jest prawdziwe.
Tryb obiektowy to to samo, co tryb edycji.. Możliwe odpowiedzi: 1. prawda, 2. fałsz
RP0b2s6HEKjeQ1
Ćwiczenie 2
Połącz nazwę parametru z efektem, jaki daje.
RY1Zo8a6f6gYI1
Ćwiczenie 3
Uzupełnij tekst.
R1ZhTEeVQsIxI2
Ćwiczenie 4
Wskaż, co należy zrobić, aby dodać do sceny źródło światła.
RcyhVsGBGRhGJ1
Ćwiczenie 5
RoTvbwuBXmhZT3
Ćwiczenie 6
Uzupełnij tekst.
3
Ćwiczenie 7
Raj8jOSGt5zsT
Jakie operacje można wykonać wyłącznie w trybie edycji, aby dodać nowe wierzchołki do istniejącej siatki mesh? Możliwe odpowiedzi: 1. Rip Vertices, 2. Merge Vertices, 3. Skalowanie (po naciśnięciu klawisza [S]), 4. Extrude (po naciśnięciu klawisza [E]), 5. Join Faces, 6. Inset (po naciśnięciu klawisza [I]), 7. Bevel (po naciśnięciu kombinacji klawiszy [Ctrl]+[B]), 8. LoopSelect, 9. LoopCut (po naciśnięciu kombinacji klawiszy [Ctrl]+[R])
R14jpEOEdPAJV2
Ćwiczenie 8
Uzupełnij tekst.
3
Ćwiczenie 9

Dodaj nową teksturę do dowolnego obiektu w programie Blender. Możesz wykorzystać do tego domyślny sześcian.

R1J98B3S0lAvO3
Ćwiczenie 9
Wskaż kolejność czynnośni niezbędnych do dodania nowej tekstury do dowolnego obiektu w programie Blender.
2
Ćwiczenie 10

Zmień chropowatość tekstury oraz nadaj jej wypukłości, korzystając z funkcji Displacement.

R1JnzM5oUogeN2
Ćwiczenie 10
Uzupełnij treść tekstu tak, aby uzyskać poprawną informację o tym jak należy zmienić chropowatość tekstury oraz nadać jej wypukłości korzystając z finkcji Displacement.