Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
R1G8ZjV0xSLrP
Wskaż najwcześniejszy etap produkcji oprogramowania. Możliwe odpowiedzi: 1. Określenie wymagań funkcjonalnych., 2. Stworzenie repozytorium dla projektu., 3. Określenie wymagań niefunkcjonalnych., 4. Wymyślenie nazwy.
1
Ćwiczenie 2
RuigSqh9DeQ6Q
W diagramie przypadków użycia możemy użyć, między innymi: Możliwe odpowiedzi: 1. Aktorów, 2. Przypadków Użycia, 3. Asocjacji, 4. Zawierania i Rozszerzania, 5. Pseudokodu, 6. Opisu wymagań niefunkcjonalnych
2
Ćwiczenie 3
RbEp5BOR19HOX
W produkcji oprogramowania dokumentacja to: Możliwe odpowiedzi: 1. Formalny lub pół formalny opis działania oprogramowania., 2. Umowa pomiędzy programistą, a zleceniodawcą., 3. Dokument potwierdzający, że programista potrafi wykonać dane zlecenie., 4. Licencja na produkcje oprogramowania.
2
Ćwiczenie 4
R14BGkyeF4Ian
Uzupełnij zdania: UML to inaczej: 1. o funkcjach, jakie oprogramowanie musi spełnić, 2. Systemem Archiwizacji Oprogramowania, 3. Unified Modeling Laungage, 4. o wyglądzie oprogramowania, 5. Universal Modeling Logic, 6. Systemem Kontroli Wersji
Github jest: 1. o funkcjach, jakie oprogramowanie musi spełnić, 2. Systemem Archiwizacji Oprogramowania, 3. Unified Modeling Laungage, 4. o wyglądzie oprogramowania, 5. Universal Modeling Logic, 6. Systemem Kontroli Wersji
Wymagania funkcjonalne mówią nam: 1. o funkcjach, jakie oprogramowanie musi spełnić, 2. Systemem Archiwizacji Oprogramowania, 3. Unified Modeling Laungage, 4. o wyglądzie oprogramowania, 5. Universal Modeling Logic, 6. Systemem Kontroli Wersji
2
Ćwiczenie 5
RsfoMMALRG6kl
Do diagramu przypadków użycia: Możliwe odpowiedzi: 1. Musimy dostarczać dokumentacje wyjaśniającą poszczególne przypadki użycia., 2. Nie musimy nic dostarczać, ponieważ wszystko jest wyjaśnione na diagramie., 3. Musimy stworzyć diagram dziedziczenia.
3
Ćwiczenie 6
R6OvcEexyUt6X
Uporządkuj etapy produkcji oprogramowania. Elementy do uszeregowania: 1. Rozpoczęcie produkcji programu, 2. Stworzenie dokumentacji do projektu, 3. Sprecyzowanie wymagań funkcjonalnych, 4. Sprecyzowanie wymagań niefunkcjonalnych
3
Ćwiczenie 7
R1VYAYdeO9QyM
Omów wymagania funkcjonalne dla systemu służącego do zamawiania jedzenia z wybranej przez ciebie restauracji, lub grupy restauracji. Uwzględnij perspektywę osoby restauracji, składającej zamówienia, oraz dostarczającej zamówienia. Dla każdej z perspektyw wypisz po przynajmniej 3 wymagania. (Uzupełnij).
3
Ćwiczenie 8
RnNKZGWIWh4db
Odpowiedz na pytania lub uzupełnij tekst. 1. Na przykład: … przypadków użycia., 2. Wymagania mówiące o tym, jak program ma wyglądać., 3. Opis działania i wyglądu oprogramowania formalnie wiążący programistę wobec klienta.