Wskaż zbiór par uporządkowanych, który opisuje tę funkcję. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.
Funkcja opisana jest wzorem , gdzie .
Zaproponuj graf opisujący tę funkcję.
R1FyIB5TRrF9y
(Uzupełnij).
11
Ćwiczenie 2
R5OIt4WFWMQZq
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Funkcja opisana jest wzorem , gdzie .
Zaproponuj graf opisujący tę funkcję.
RxTUiAcwkih0G
(Uzupełnij).
RfFUqJskUAK6i21
Ćwiczenie 3
Połącz w pary wzór funkcji z odpowiednim zbiorem par uporządkowanych. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.
Połącz w pary wzór funkcji z odpowiednim zbiorem par uporządkowanych. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , gdzie Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.
R1Mc7HqL3g67V2
Ćwiczenie 4
Funkcja każdej liczbie , takiej, że przyporządkowuje iloczyn jej cyfr. Spośród podanych liczb przeciągnij w odpowiednie okienko te, które należą do zbioru wartości oraz te, które nie należą do zbioru wartości tej funkcji. Do zbioru wartości należą liczby: Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10. Do zbioru wartości nie należą liczby: Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10.
Funkcja każdej liczbie , takiej, że przyporządkowuje iloczyn jej cyfr. Spośród podanych liczb przeciągnij w odpowiednie okienko te, które należą do zbioru wartości oraz te, które nie należą do zbioru wartości tej funkcji. Do zbioru wartości należą liczby: Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10. Do zbioru wartości nie należą liczby: Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10.
2
Ćwiczenie 5
RF5wnaCi4w2pr
Łączenie par. Funkcja opisana jest za pomocą wzoru , gdzie . Wiadomo, że . Oceń prawdziwość poniższych równości.. Czy ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Czy jeżeli , to ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Czy ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Czy ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. Funkcja opisana jest za pomocą wzoru , gdzie . Wiadomo, że . Oceń prawdziwość poniższych równości.. Czy ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Czy jeżeli , to ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Czy ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Czy ?. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Funkcja opisana jest za pomocą wzoru , gdzie . Wiadomo, że . Oceń prawdziwość poniższych równości.
R1dpf8TapZynb
. Czy ? Możliwe odpowiedzi: 1. Prawda, 2. Fałsz
RET9XBPvSM9WG
. Czy ? Możliwe odpowiedzi: 1. Prawda, 2. Fałsz
Rt4JAUhsOThkT
. Czy jeżeli , to ? Możliwe odpowiedzi: 1. Prawda, 2. Fałsz
RhdtZmZ168Ykd
. Możliwe odpowiedzi: 1. Prawda, 2. Fałsz
RPAYG0ofQyPHO2
Ćwiczenie 6
Liczbę przekątnych dowolnego wielokąta można opisać za pomocą funkcji , gdzie i . Zaznacz wszystkie zdania prawdziwe. Możliwe odpowiedzi: 1. Pięciokąt ma przekątnych., 2. Każdy sześciokąt ma przekątnych., 3. Jeżeli wielokąt posiada liczbę przekątnych równą liczbie wierzchołków to jest kwadratem., 4. przekątnych ma dziesięciokąt.
R4eCiQvNEjwd93
Ćwiczenie 7
Dostępne opcje do wyboru: , , , , , , , . Polecenie: Funkcja każdej liczbie rzeczywistej , takiej, że , przyporządkowuje liczbę przeciwną do połowy sześcianu liczby . Spośród podanych liczb przeciągnij w odpowiednie miejsca te, które są równe wartościom wyrażeń. a) luka do uzupełnienia
b) luka do uzupełnienia
Dostępne opcje do wyboru: , , , , , , , . Polecenie: Funkcja każdej liczbie rzeczywistej , takiej, że , przyporządkowuje liczbę przeciwną do połowy sześcianu liczby . Spośród podanych liczb przeciągnij w odpowiednie miejsca te, które są równe wartościom wyrażeń. a) luka do uzupełnienia
b) luka do uzupełnienia
R9BSj4ex4sjvN3
Ćwiczenie 8
Funkcja opisana jest za pomocą wzoru , gdzie . Zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4.