Wyjaśnij, czym jest tzw. call‑to‑action. (Uzupełnij).
Jest to komunikat mający na celu zachęcenie odbiorcy do wykonania zaproponowanej przez nas akcji.
1
Ćwiczenie 2
R1CXkhSjz8NGo
Wskaż, jaki sposób prowadzenia narracji pomoże w odpowiednim przedstawieniu rozwinięcia prezentacji. Możliwe odpowiedzi: 1. narracja „problem-rozwiązanie", 2. narracja prezentująca produkt w samych superlatywach, 3. narracja „win-win"
1
Ćwiczenie 3
R15yCISx4WBxf
Odpowiedz na pytanie: "Czy prezentacja powinna skupiać się WYŁĄCZNIE na przekazaniu odbiorcy wartości merytorycznej?" Możliwe odpowiedzi: 1. Nie, 2. Tak
2
Ćwiczenie 4
RtrOUL7zmeLg0
Wskaż cechy dobrze wykonanej prezentacji: Możliwe odpowiedzi: 1. Ciekawa narracja (np. wprowadzanie anegdot, ciekawostek), 2. Używanie haseł oraz sloganów, 3. Wypełnianie slajdów "po brzegi", 4. Dbanie o estetykę oraz minimalizm slajdów, 5. Przekazywanie wartości merytorycznej w łatwy, przystępny sposób, 6. Przekazywanie wartości merytorycznej jedynie przy użyciu trudnych definicji oraz terminów
2
Ćwiczenie 5
RNI5diXpWeiVS
Wstaw brakujące wyrazy. Widownia 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe, którą możemy spotkać przykładowo w szkole, zadaje 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe pytań i są to pytania 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe. Jej przeciwieństwem jest widownia 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe, którą możemy spotkać np. podczas spotkania biznesowego.
Wstaw brakujące wyrazy. Widownia 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe, którą możemy spotkać przykładowo w szkole, zadaje 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe pytań i są to pytania 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe. Jej przeciwieństwem jest widownia 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe, którą możemy spotkać np. podczas spotkania biznesowego.
2
Ćwiczenie 6
RhatMAq5UY1EZ
Wykonaj prosty slajd merytoryczny. Możesz wzorować się na slajdach przedstawionych w sekcji „Przeczytaj”. (Uzupełnij).
RLdDFubEZvp5J
Przykład slajdu merytorycznego:
Rnn4A6j3oN7uV
Slajd przedstawia schemat systemu zarabiania. Od napisu System zarabiania wychodzą dwie czerwone strzałki skierowane w stronę napisów: "Reklamy" , oraz "Współprace z lokalami". Pod napis reklama umieszczony jest napis: "-Umieszczane pomiędzy relacjami", a pod napisem współprace z lokalami: "Umożliwianie lokalom dodawania swoich promocji oraz personalizowanych wydarzeń na mapie kulturowej".
3
Ćwiczenie 7
R47u83AkxAtbM
.
RyjFpdpx8XMbP
RFzW0Ukxtee81
Slajd przedstawia smartphona leżącego na drewnianym blacie, nad którym znajduje się tekst: A co powiesz na... Po prawej stronie znajduje się logo MeetApp.
3
Ćwiczenie 8
R1c8Kiqc3abxh
.
R12FllOXQ0u6b
RsEKIcy6McZiZ
Slajd przedstawia wpis: Isaac Newton - o tym jak pomysły wpadają do głowy prosto z nieba. Poniżej znajduje się grafika drzewa z wiszącym jabłkiem.
Do takiego slajdu moglibyśmy opowiedzieć historię Isaaca Newtona, który stworzył teorię grawitacji po tym, jak został uderzony w głowę przez spadające z drzewa jabłko.