1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie 1
R1GWts4kfpFp0
Wyjaśnij, czym jest tzw. call‑to‑action. (Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 2
R1CXkhSjz8NGo
Wskaż, jaki sposób prowadzenia narracji pomoże w odpowiednim przedstawieniu rozwinięcia prezentacji. Możliwe odpowiedzi: 1. narracja „problem-rozwiązanie", 2. narracja prezentująca produkt w samych superlatywach, 3. narracja win-win"
1
Ćwiczenie 3
R15yCISx4WBxf
Odpowiedz na pytanie: "Czy prezentacja powinna skupiać się WYŁĄCZNIE na przekazaniu odbiorcy wartości merytorycznej?" Możliwe odpowiedzi: 1. Nie, 2. Tak
2
Ćwiczenie 4
RtrOUL7zmeLg0
Wskaż cechy dobrze wykonanej prezentacji: Możliwe odpowiedzi: 1. Ciekawa narracja (np. wprowadzanie anegdot, ciekawostek), 2. Używanie haseł oraz sloganów, 3. Wypełnianie slajdów "po brzegi", 4. Dbanie o estetykę oraz minimalizm slajdów, 5. Przekazywanie wartości merytorycznej w łatwy, przystępny sposób, 6. Przekazywanie wartości merytorycznej jedynie przy użyciu trudnych definicji oraz terminów
2
Ćwiczenie 5
RNI5diXpWeiVS
Wstaw brakujące wyrazy. Widownia 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe, którą możemy spotkać przykładowo w szkole, zadaje 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe pytań i są to pytania 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe. Jej przeciwieństwem jest widownia 1. bierna, 2. czynna, 3. dociekliwe, 4. niewiele, 5. dużo, 6. ogólnikowe, którą możemy spotkać np. podczas spotkania biznesowego.
2
Ćwiczenie 6
RhatMAq5UY1EZ
Wykonaj prosty slajd merytoryczny. Możesz wzorować się na slajdach przedstawionych w sekcji „Przeczytaj”. (Uzupełnij).
RLdDFubEZvp5J
3
Ćwiczenie 7
R47u83AkxAtbM
.
RyjFpdpx8XMbP
3
Ćwiczenie 8
R1c8Kiqc3abxh
.
R12FllOXQ0u6b