Podstawowe informacje o e‑materiale
Nie wszystko można zaplanować - sytuacje trudne w pracy asystenta osoby niepełnosprawnej
Sytuacje nietypowe w pracy asystenta osoby niepełnosprawnej
INTERAKTYWNE NARZĘDZIE TYPU SCENARIO BASED‑LEARNING
Interaktywne narzędzie typu scenario‑based learning „Sytuacje nietypowe w pracy asystenta osoby niepełnosprawnej” rozpoczyna się ekranem startowym. Klikając przycisk Dalej, gracz przechodzi do opisu celów i zasad gry oraz wyboru postaci. Przechodzenie między tymi ekranami umożliwiają przyciski Wstecz i Dalej.
Każdy tekst oznaczony ikoną Włącz/wyłącz dźwięk jest czytany przez lektora. Gracz ma możliwość wielokrotnego odsłuchania nagrania.
Interaktywne narzędzie typu scenario‑based learning wykorzystuje model uczenia się na podstawie przypadków w oparciu o scenariusze. Gracz rozwiązuje kolejne problemy, z jakimi może się spotkać asystent osoby niepełnosprawnej podczas pracy, i podejmuje decyzje w różnych trudnych lub nietypowych sytuacjach, które wymagają kreatywności, otwartości na zmiany, współpracy i dobrej komunikacji.
Interaktywne narzędzie typu scenario‑based learning wykorzystuje model uczenia się na podstawie przypadków w oparciu o scenariusze. Gracz rozwiązuje kolejne problemy, z jakimi może się spotkać asystent osoby niepełnosprawnej podczas pracy, i podejmuje decyzje w różnych trudnych lub nietypowych sytuacjach, które wymagają kreatywności, otwartości na zmiany, współpracy i dobrej komunikacji.
Po wyborze postaci za pomocą przycisku Dalej gracz przechodzi do animacji, która przedstawia sytuację, a następnie podejmuje decyzje, jak powinien postąpić asystent osoby niepełnosprawnej, klikając wybrany tekst.
Po udzieleniu przez gracza odpowiedzi na wszystkie pytania w danej sytuacji pojawia się plansza informująca o prawidłowym lub nieprawidłowym przeprowadzeniu postępowania. Klikając przycisk Dalej, gracz przechodzi do ekranu podsumowującego, zawierającego następujące przyciski:
Spróbuj ponownie - umożliwia ponowną grę,
Wybór postaci - przejście do ekranu z wyborem osoby.
Na ekranie kończącym grę wyświetlana jest informacja o liczbie zdobytych punktów oraz przycisk Zagraj ponownie, umożliwiający przejście do ekranu startowego.
Powiązane ćwiczenia
- 2. Zasady pracy asystenta osoby niepełnosprawnejZaznaczanie komórek tabeli2. Zasady pracy asystenta osoby niepełnosprawnej
R1UskrRy6WcXx