Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w środowisku rówieśniczym
Publikacja zwiera dziesięć tekstów, w których specjaliści z zakresu wybranej specjalnej potrzeby edukacyjnej odnoszą się do rozważań teoretycznych, wyników badań, ale także praktyki edukacyjnej. Publikacja może służyć do samodoskonalenia pracy nauczyciela, a także jako materiał dydaktyczny w szkołach ponadpodstawowych. Zawarta na końcu każdego rozdziału bibliografia jest doskonałym rozszerzeniem zasobów bibliograficznych z wybranego obszaru SPE. Każdy z tekstów ukierunkowany jest na relacje rówieśnicze i kompetencje społeczne uczniów w grupach zróżnicowanych.
Otwórz linkOtwórz link
Źródło: Ewa Domagała‑Zyśk, Projekt „Kompetentne wsparcie – kursy doskonalące dla pracowników oświaty” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Katolicki Uniwersytet Lubelski