Uzupełnij notatkę, by stanowiła ona zwięzły opis oraz syntetyczne podsumowanie obserwacji poczynionych podczas doświadczenia w Wirtualnym Laboratorium. Po naładowaniu kondensatora i podłączeniu go do woltomierza, mamy pewność, że wsunięcie dielektryka nie spowoduje zmiany 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu. Wsuwając dielektryk stwierdzamy, że wskazania woltomierza 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu i osiągają wartość 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu.
W warunkach prowadzonej obserwacji pojemność elektryczna kondensatora jest 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu proporcjonalna do napięcia panującego między jego okładkami. Stwierdzamy więc, że wsuwanie dielektryka pomiędzy okładki kondensatora powoduje 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu jego pojemności w tym większym stopniu, im 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu część okładek zawiera pomiędzy sobą dielektryk.
Takie zachowanie stwierdzono w przypadku 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu dielektryków. Upoważnia to do zapisania 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu: w wyniku poczynionych obserwacji hipoteza badawcza 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu.
Dodatkowo, ponieważ stwierdzono, że wsuwanie różnych dielektryków powoduje 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu zmniejszenie napięcia na okładkach kondensatora, to różnice pomiędzy właściwościami różnych materiałów dielektrycznych można ująć 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu. Będzie to przedmiotem kolejnego doświadczenia, zawierającego 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu.
Uzupełnij notatkę, by stanowiła ona zwięzły opis oraz syntetyczne podsumowanie obserwacji poczynionych podczas doświadczenia w Wirtualnym Laboratorium. Po naładowaniu kondensatora i podłączeniu go do woltomierza, mamy pewność, że wsunięcie dielektryka nie spowoduje zmiany 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu. Wsuwając dielektryk stwierdzamy, że wskazania woltomierza 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu i osiągają wartość 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu.
W warunkach prowadzonej obserwacji pojemność elektryczna kondensatora jest 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu proporcjonalna do napięcia panującego między jego okładkami. Stwierdzamy więc, że wsuwanie dielektryka pomiędzy okładki kondensatora powoduje 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu jego pojemności w tym większym stopniu, im 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu część okładek zawiera pomiędzy sobą dielektryk.
Takie zachowanie stwierdzono w przypadku 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu dielektryków. Upoważnia to do zapisania 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu: w wyniku poczynionych obserwacji hipoteza badawcza 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu.
Dodatkowo, ponieważ stwierdzono, że wsuwanie różnych dielektryków powoduje 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu zmniejszenie napięcia na okładkach kondensatora, to różnice pomiędzy właściwościami różnych materiałów dielektrycznych można ująć 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu. Będzie to przedmiotem kolejnego doświadczenia, zawierającego 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu 1. #wniosku, 2. spadek, 3. mniejsza, 4. rozumowanie teoretyczne, 5. zero, 6. #niejednakowe, 7. #wzrost, 8. #ilościowo, 9. #stopniowo, 10. jednakowe, 11. #maleją, 12. napięcia między okładkami kondensatora, 13. wprost, 14. #została potwierdzona, 15. jakościowo, 16. #większa, 17. pozostała nierozstrzygnięta, 18. #ładunku zgromadzonego na okładkach kondensatora, 19. #wszystkich, 20. tezy, 21. powyżej początkowej wartości 2000V, 22. została obalona, 23. #pomiędzy zero a początkową wartością 2000 V, 24. części, 25. energii elektrycznej w kondensatorze, 26. #pomiary, 27. skokowo, 28. nową obserwację, 29. #odwrotnie, 30. rosną, 31. założenia, 32. dowodu.