Rn7iCZRnchS6k
Zdjęcie przedstawia ulicę i chodnik wieczorną porą pełną ludzi, po obu stronach są wieżowce z szyldami reklamowymi.

The World of Advertising

Źródło: dostępny w internecie: www.unsplash.com [dostęp 30.03.2022], domena publiczna.

W świecie reklamy

Reklamowanie produktów i usług stało się nieodłącznym elementem współczesnego świata; reklamy wtopiły się w przestrzeń miejską i przeniknęły niemal każdą sferę naszego życia, tak że zdajemy się nie zauważać tego zjawiska. Czasami jesteśmy też po prostu nieświadomi strategii marketingowych, które są stosowane na nas jako potencjalnych konsumentach. W tym materiale zapoznasz się nie tylko z potrzebym słownictwem z tego zakresu, ale także z różnymi technikami reklamowymi i rodzajami reklam. Będziesz w stanie je rozpoznać, rozróżnić oraz wyrobić sobie własny pogląd na etyczne granice działań prowadzonych przez reklamodawców.

pl
Twoje cele
  • Na podstawie tekstów i nagrań rozwiniesz zasób słownictwa z zakresu reklamy, tak aby móc opowiadać o tym, jak działa.

  • Nauczysz się tworzyć mapę pojęć, która pomoże ci uporządkować wiedzę na temat strategii reklamowych, tak aby móc użyć jej przy konstruowaniu wypowiedzi pisemnej na temat rodzajów reklam oraz ich wpływu na twoje decyzje konsumenckie.

  • Wykorzystując poznane słownictwo, zredagujesz rozprawkę na temat etycznych granic reklamy, biorąc pod uwagę punkt widzenia klienta i producenta.