Wprowadzenie
Deszcz to nie nudaDeszcz to nie nuda
Istnieją jednak różne sposoby na deszczową nudę. Można ubrać się odpowiednio do pogody, czyli w kalosze i płaszcz przeciwdeszczowy. Wziąć ze sobą parasol i wyjść poskakać po kałużach. Deszczowy dzień można spędzić w instytucjach kultury (w teatrze, kinie, filharmonii, teatrze muzycznym, operze), na wystawach i wernisażach. Każdy z pewnością znajdzie tam coś interesującego. Czy byłeś już w takich miejscach?Istnieją jednak różne sposoby na deszczową nudę. Można ubrać się odpowiednio do pogody, czyli w kalosze i płaszcz przeciwdeszczowy. Wziąć ze sobą parasol i wyjść poskakać po kałużach. Deszczowy dzień można spędzić w instytucjach kultury (w teatrze, kinie, filharmonii, teatrze muzycznym, operze), na wystawach i wernisażach. Każdy z pewnością znajdzie tam coś interesującego. Czy byłeś już w takich miejscach?
Twoje celeTwoje cele
Na podstawie wiersza opiszesz i narysujesz świat podczas deszczu.Na podstawie wiersza opiszesz i narysujesz świat podczas deszczu.
Opowiesz i narysujesz zjawiska pogody przedstawione w piosence.Opowiesz i narysujesz zjawiska pogody przedstawione w piosence.
Wymienisz formy spędzania czasu wolnego podczas deszczowej pogody.Wymienisz formy spędzania czasu wolnego podczas deszczowej pogody.
Nazwiesz instytucje kultury.Nazwiesz instytucje kultury.
Przedstawisz w formie plakatu zasady zachowania w instytucjach kultury.Przedstawisz w formie plakatu zasady zachowania w instytucjach kultury.