Lekcja 2. Pomaganie jest „trendy”, promujemy przedsiębiorstwo społeczne
Kategorie
Wiedza o społeczeństwie
Wiedza o społeczeństwie PP 2022
Liceum ogólnokształcące i technikum
Cele ogólne
- posługiwanie się podstawową wiedzę nt. ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych.
- kształtowanie dostrzegania potrzeby promocji przedsiębiorstw społecznych w celu jak najszerszego dotarcia do społeczeństw.
Podstawa programowa
Uczniowie:
- rozumieją zasady zarządzania, rolę marketingu oraz społecznej odpowiedzialności w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa,
- wyszukują informacje z różnych źródeł, selekcjonują je i analizują,
- efektywnie uczestniczą w pracy zespołowej z wykorzystaniem umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz wdrażają zasady skutecznego przywództwa w organizacji,
- analizują otoczenie przedsiębiorstwa, w tym rynku, na którym przedsiębiorstwo działa,
- korzystają z szans pojawiających się na rynku, podejmują inicjatywy, wykazują się pomysłowością oraz zdolnością do pokonywania barier wewnętrznych i zewnętrznych.