Lekcja 2. Pomaganie jest „trendy”, promujemy przedsiębiorstwo społeczne

Kategorie
Wiedza o społeczeństwie
Wiedza o społeczeństwie PP 2022
Liceum ogólnokształcące i technikum

Cele ogólne

  • posługiwanie się podstawową wiedzę nt. ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych.
  • kształtowanie dostrzegania potrzeby promocji przedsiębiorstw społecznych w celu jak najszerszego dotarcia do społeczeństw.

Podstawa programowa

Uczniowie:

  • rozumieją zasady zarządzania, rolę marketingu oraz społecznej odpowiedzialności w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa,
  • wyszukują informacje z różnych źródeł, selekcjonują je i analizują,
  • efektywnie uczestniczą w pracy zespołowej z wykorzystaniem umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz wdrażają zasady skutecznego przywództwa w organizacji,
  • analizują otoczenie przedsiębiorstwa, w tym rynku, na którym przedsiębiorstwo działa,
  • korzystają z szans pojawiających się na rynku, podejmują inicjatywy, wykazują się pomysłowością oraz zdolnością do pokonywania barier wewnętrznych i zewnętrznych.