Teatr od kulis

Materiał zawiera filmy, animację, multimedium  - wirtualny spacer po teatrze, ilustracje i ilustracje nteraktywne, ćwiczenia otwarte i interaktywne, w tym polecenia do samodzielnej pracy ucznia. Uczeń określa swoje skojarzenia związane z teatrem. Poznaje słownictwo, związki frazeologiczne i podstawowe pojęcia teatralne, wyodrębnia elementy składające się na widowisko teatralne, poznaje rodzaje lalek teatralnych. Dostrzega swoistość lalkarskiego spektaklu teatralnego i poddaje analizie jego elementy. Pisze sprawozdanie z wizyty w teatrze.

Bibliografia

  • Źródło: Encyklopedia szkolna, oprac. ORE, red. Marta Tomczyk, Kraków, s. 522–529.
  • Źródło: Encyklopedia szkolna, oprac. ORE, red. Marta Tomczyk, Kraków, s. 522–529.
  • Źródło: Joanna Kulmowa, Po co jest teatr?, [w:] tejże, Kulmowa dzieciom, Poznań 2018, s. 91.
  • Źródło: Joanna Kulmowa, Po co jest teatr?, [w:] tejże, Kulmowa dzieciom, Poznań 2018, s. 91.
  • Źródło: Kalina Beluch, Teatr lalek, [w:] Kalina Beluch, Bajeczki z życia wzięte. Mruczące opowieści i inne utwory, Kraków 2011.