Poradnik metodyczny dla nauczycieli zajęć terapii pedagogicznej w klasach I‑III szkoły podstawowej
Kategorie
Edukacja wczesnoszkolna
Szkoła podstawowa I-III
Słowa kluczowe
nauczyciel czytanie pisanie terapia pedagogiczna edukacja wczesnoszkolna koordynacja wzrokowo-ruchowa dysgrafia dysleksja specyficzne trudności w uczeniu się grupowe diagnoza indywidualne uproszczone instrukcje i teksty specjalista rodzic scenariusze spotkań program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych formy pomocy dla dzieci z ryzyka dysleksji dysortografia diagnoza scenariusze zajęć wersje obrazkowe szkoła podstawowa I etap edukacyjny
Poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej opisujący diagnozę i terapię ucznia z grupy ryzyka dysleksji. W sposób skondensowany autorki prezentują zaburzenie o charakterze dysleksji, wskazują narzędzia diagnostyczne skali ryzyka dysleksji, ćwiczenia usprawniające zaburzone funkcje i umiejętności. W materiale są też gotowe scenariusze zajęć z terapii pedagogicznej.