2. Akcelerator Postępy w matematyce – perspektywa nauczyciela
Wprowadzenie
Jak zaplanować zadanie matematyczne, które nie tylko sprawdza wiedzę, ale uczy i motywuje?
W tym module poznasz Akcelerator Postępy w matematyce z perspektywy nauczyciela. Zobaczysz, jak w Akceleratorze Postępy w matematyce tworzyć zestawy zadań generowanych przez AI, edytować je, analizować wyniki uczniów i wzbogacać proces nauczania o automatyczne informacje zwrotne.
Materiał wideo

Film dostępny pod adresem /preview/resource/R1PB41O451E1A
Na nagraniu przedstawiono sposób, w jaki nauczyciel może wykorzystywać Akcelerator do analizy postępów uczniów, planowania działań dydaktycznych i wspierania indywidualizacji nauczania.
Materiał dodatkowy
Pobierz materiał dodatkowy, w którym znajdziesz szczegółowe omówienie funkcji dostępnych w Akceleratorze Postępy w matematyce dla nauczyciela. Dokument prowadzi krok po kroku przez proces tworzenia zadań, analizowania wyników i interpretowania danych o postępach uczniów. Zawiera też praktyczne wskazówki, jak wykorzystać raporty AI do planowania dalszej pracy z klasą.