Wprowadzenie

Jak sprawić, by uczniowie sami chcieli analizować swoje błędy i uczyć się na nich?

Ten moduł pokazuje Akcelerator Postępy w matematyce oczami ucznia. Dowiesz się, jak uczniowie korzystają z testów przypisanych w Teamsach, jak widzą wyniki i w jaki sposób mogą prześledzić krok po kroku poprawne rozwiązania wygenerowane przez AI.

Materiał wideo

R1228URKP1L2U
Film pokazuje, jak uczniowie korzystają z Akceleratora, by monitorować własne postępy, rozwijać umiejętności matematyczne i samodzielnie planować naukę.

Materiał dodatkowy

Pobierz materiał dodatkowy, w którym zobaczysz, jak wygląda praca ucznia w Akceleratorze Postępy w matematyce. Dokument przedstawia przykładowy widok panelu ucznia, sposoby przeglądania błędów i analizowania poprawnych rozwiązań. Znajdziesz tam także przykłady, jak uczniowie mogą korzystać z informacji zwrotnej, by doskonalić swoje umiejętności matematyczne.

R1NCNPPSDA6PM

Materiał dodatkowy „Akcelerator Postępy w matematyce – perspektywa ucznia" – plik PDF do pobrania

Załącznik: Akcelerator Postępy w matematyce – perspektywa ucznia
Plik PDF o rozmiarze 356.24 KB w języku polskim