Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Rn4165UHjOVzA
Zdjęcie przedstawia Piccadilly Circus – plac i skrzyżowanie głównych ulic w samym sercu teatralnego i rozrywkowego rewiru West End w Londynie. Fotografia wykonana jest nocą z perspektywy placu, widać na niej umieszczone na jednym z rogów placu reklamy świetlne, skrzyżowanie ulic, samochody i przechodniów. Reklamy są wyświetlane na dużym, podzielonym na segmenty bilbordzie.

Nagraj swój pierwszy film reklamowy

Źródło: dostępny w internecie: https://www.pexels.com/pl-pl/zdjecie/ludzie-chodza-w-poblizu-budynkow-w-porze-nocnej-1827234/, domena publiczna.

Stworzenie ciekawego i solidnego warsztatowo filmu reklamowego – który poruszy emocje widza oraz dotrze do jego potrzeb dzięki klarownemu przekazowi – jest zawsze sztuką złożonych wyborów. Należy pamiętać, że kręcenie tego typu form wymaga dokładnej znajomości specyfiki branży reklamowej oraz pogłębionego warsztatu reżyserskiego.

Praca nad filmem reklamowym jest przede wszystkim pracą zespołową. Ludzie zajmujący się różnymi dziedzinami łączą swoje umiejętność, żeby wyprodukować najczęściej zaledwie kilkadziesiąt sekund spójnego i atrakcyjnego materiału filmowego. Dlatego kompetentny twórca musi m.in. poznać i zrozumieć specyfikę każdego z tych zawodów.

Więcej informacji znajdziesz w e‑materiałach:

Twoje cele
  • Wymienisz role w zespole, potrzebne do powstania filmu.

  • Omówisz, jak powstaje film reklamowy.

  • Zmontujesz własną reklamę.