E-materiały do kształcenia zawodowego
Technologia napraw pojazdów trakcyjnych
Montaż i eksploatacja środków transportu szynowego — Technik elektroenergetyk transportu szynowego
bg‑green
Utrzymanie pojazdów trakcyjnych
E‑BOOK
Ćwiczenia powiązane
- Ćwiczenie 2. - Utrzymanie pojazdów trakcyjnychWstaw w tekst
Wstaw w tekstĆwiczenie 2. - Utrzymanie pojazdów trakcyjnychRyuNm4nm1AsF22 Uzupełnij luki przeciągając właściwe wyrazy z pola poniżej. Gotowy tekst ma stanowić spójną i logiczną całość dotyczącą dokumentacji technicznej pojazdu kolejowego. Część wyrazów została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego miejsca. Dokumentacja techniczna pojazdu kolejowego – to dokumenty, które zawierają następujące informacje: dane techniczno-1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania, warunki techniczne wykonania, odbioru i 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania, warunki 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania i wyniki badań, dane 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania pojazdu kolejowego i jego zespołów oraz podzespołów.Uzupełnij luki przeciągając właściwe wyrazy z pola poniżej. Gotowy tekst ma stanowić spójną i logiczną całość dotyczącą dokumentacji technicznej pojazdu kolejowego. Część wyrazów została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego miejsca. Dokumentacja techniczna pojazdu kolejowego – to dokumenty, które zawierają następujące informacje: dane techniczno-1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania, warunki techniczne wykonania, odbioru i 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania, warunki 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania i wyniki badań, dane 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania pojazdu kolejowego i jego zespołów oraz podzespołów.Ri36iSXS0KsQh2 Uzupełnij luki przeciągając właściwe wyrazy z pola poniżej. Gotowy tekst ma stanowić spójną i logiczną całość dotyczącą dokumentacji systemu utrzymania. Część wyrazów została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego miejsca. Dokumentacja systemu utrzymania (1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich) – zbiór informacji i danych niezbędnych w procesie utrzymania określonego 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich pojazdu trakcyjnego zestawionych w jednym opracowaniu obejmującym: opis funkcjonalny pojazdu trakcyjnego z podziałem na jego elementy składowe, opis czynności 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich i 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich, instrukcje 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich i montażu, zestawienie parametrów mierzonych w procesie przeglądu i naprawy oraz opis metod pomiaru, wzory kart 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich z wykazem wartości konstrukcyjnych, ponaprawczych i 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich parametrów dla zespołów, podzespołów i elementów pojazdu trakcyjnego itd.Uzupełnij luki przeciągając właściwe wyrazy z pola poniżej. Gotowy tekst ma stanowić spójną i logiczną całość dotyczącą dokumentacji systemu utrzymania. Część wyrazów została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego miejsca. Dokumentacja systemu utrzymania (1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich) – zbiór informacji i danych niezbędnych w procesie utrzymania określonego 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich pojazdu trakcyjnego zestawionych w jednym opracowaniu obejmującym: opis funkcjonalny pojazdu trakcyjnego z podziałem na jego elementy składowe, opis czynności 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich i 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich, instrukcje 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich i montażu, zestawienie parametrów mierzonych w procesie przeglądu i naprawy oraz opis metod pomiaru, wzory kart 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich z wykazem wartości konstrukcyjnych, ponaprawczych i 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich parametrów dla zespołów, podzespołów i elementów pojazdu trakcyjnego itd.
