Polecenie 1

Wypisz w tabeli, za pomocą jakich obrazów oraz środków językowych pisarz dokonuje idealizacji krajobrazu.

R1R6k3xrrRoic
cytat (Uzupełnij). środki językowe (Uzupełnij). funkcja w utworze (Uzupełnij).
RufTKsGSHCaZO
Nagranie filmowe zawiera drugą część samouczka podpowiadającego, jak napisać pracę na temat piękna przyrody w Panu Tadeuszu.
Ćwiczenie 1

Korzystając z samouczka, nagrania i tekstu oraz dostępnych ci źródeł tradycyjnych i online, wypisz cechy przypisywane słońcu, niebu, lasom i grzybom.

R12NWZysyG8LF
słońce. cechy fizyczne przedmiotu opisu (Uzupełnij). cechy alegoryczne przypisane przez poetę (Uzupełnij). symbolika pochodząca z innych źródeł (Uzupełnij).
R1MzE27ew1uZw
niebo. cechy fizyczne przedmiotu opisu (Uzupełnij). cechy alegoryczne przypisane przez poetę (Uzupełnij). symbolika pochodząca z innych źródeł (Uzupełnij).
RDD0hPxd99Jq0
las. cechy fizyczne przedmiotu opisu (Uzupełnij). cechy alegoryczne przypisane przez poetę (Uzupełnij). symbolika pochodząca z innych źródeł (Uzupełnij).
ROL4i0wawWKe6
grzyby. cechy fizyczne przedmiotu opisu (Uzupełnij). cechy alegoryczne przypisane przez poetę (Uzupełnij). symbolika pochodząca z innych źródeł (Uzupełnij).
Ćwiczenie 2

Zastanów się, jakie znaczenie może mieć kontekst biograficzny i historyczny w takim sposobie przedstawieniu przyrody w Panu Tadeuszu. Zanotuj swoje przemyślenia.

RAErelbVb32bA
(Uzupełnij).