Obsługa operacyjna portu lotniczego i współpraca ze służbami żeglugi powietrznej — Technik lotniskowych służb operacyjnych
bg‑azure
Interaktywne materiały sprawdzające
DASeQpvv3
1
Ćwiczenie 1. - Kontrola bezpieczeństwa w porcie lotnicznym
Ćwiczenie 1. - Kontrola bezpieczeństwa w porcie lotnicznym1DXOs5jCCT
RxO8Op4DGWu5o1
Dopasuj skrót do definicji. Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych
Dopasuj skrót do definicji. Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych Możliwe odpowiedzi: 1. Depesza rozpowszechniana za pomocą środków telekomunikacyjnych, 2. Bramka magnetyczna do kontroli osób, 3. System zarządzania bezpieczeństwem, 4. Dyżurny Operacyjny Portu, 5. Urządzenia do prześwietlania bagażu, 6. Urządzenie do wykrywania materiałów wybuchowych, 7. Międzynarodowa organizacja lotnictwa cywilnego, 8. Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych, 9. Plan działania w sytuacji zagrożenia, 10. Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych
Ćwiczenie 2. - Pojęcia zwiąne z bezpieczeństwem w porcie lotniczym
Ćwiczenie 2. - Pojęcia zwiąne z bezpieczeństwem w porcie lotniczym 2DXOs5jCCT
R1I7Twz65k0Mg2
Sprawdź, czy poniższe definicje są poprawne, zaznaczając odpowiedź "Prawda" lub "Fałsz"
Sprawdź, czy poniższe definicje są poprawne, zaznaczając odpowiedź "Prawda" lub "Fałsz"
Ćwiczenie 3. - Kontrola bagażowa
Ćwiczenie 3. - Kontrola bagażowa2DXOs5jCCT
RHFpTvZAIazzY2
Uzupełnij tekst odpowiednimi słowami. Wszyscy pasażerowie rozpoczynający lot, oraz ich bagaże poddawani są kontroli 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych w celu uniemożliwienia wniesienia 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych przedmiotów do stref zastrzeżonych lotniska oraz na pokład statków powietrznych.
Przed spakowaniem bagażu należy zapoznać się z listą przedmiotów zabronionych w bagażu rejestrowanym i 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych, należy sprawdzić czy na opakowaniach przedmiotów, które zamierzamy umieścić w bagażu nie znajdują się oznaczenia materiałów 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych, które mogłyby wywołać jakiekolwiek zagrożenie.
Jeśli pasażer upewni się że, bagaże spełniają warunki przewoźnika może udać się do stanowiska check-in gdzie odbywa się odprawa 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych.
Uzupełnij tekst odpowiednimi słowami. Wszyscy pasażerowie rozpoczynający lot, oraz ich bagaże poddawani są kontroli 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych w celu uniemożliwienia wniesienia 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych przedmiotów do stref zastrzeżonych lotniska oraz na pokład statków powietrznych.
Przed spakowaniem bagażu należy zapoznać się z listą przedmiotów zabronionych w bagażu rejestrowanym i 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych, należy sprawdzić czy na opakowaniach przedmiotów, które zamierzamy umieścić w bagażu nie znajdują się oznaczenia materiałów 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych, które mogłyby wywołać jakiekolwiek zagrożenie.
Jeśli pasażer upewni się że, bagaże spełniają warunki przewoźnika może udać się do stanowiska check-in gdzie odbywa się odprawa 1. biletowo-bagażowa, 2. bezpieczeństwa, 3. podręcznym, 4. niebezpiecznych, 5. małych, 6. zdrowia, 7. niedozwolonych.
Ćwiczenie 4. - Zarządzanie systemami bezpieczeństwa
Uzupełnij brakujące słowa. Kierownik do spraw bezpieczeństwa czyli Safety Manager na lotnisku odpowiada za wdrożenie i monitorowanie systemu zarządzania 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
to Państwowa Komisja Badań Wypadków 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
to urządzenia do prześwietlania 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
Walk Through Metal Detector to bramka magnetyczna do kontroli 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
to skrót od Planu działania w sytuacji 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych na lotnisku.
System przepustowy to zbiór działań w zakresie 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych dostępu do stref lotniska dla osób i pojazdów, jest nadzorowany przez Służbę 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych Lotniska.
Agent obsługi naziemnej sprawdza karty pokładowe przed wejściem do strefy 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych lotniska.
Explosive Detection System to urządzenie do wykrywania materiałów 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
Uzupełnij brakujące słowa. Kierownik do spraw bezpieczeństwa czyli Safety Manager na lotnisku odpowiada za wdrożenie i monitorowanie systemu zarządzania 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
to Państwowa Komisja Badań Wypadków 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
to urządzenia do prześwietlania 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
Walk Through Metal Detector to bramka magnetyczna do kontroli 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
to skrót od Planu działania w sytuacji 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych na lotnisku.
System przepustowy to zbiór działań w zakresie 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych dostępu do stref lotniska dla osób i pojazdów, jest nadzorowany przez Służbę 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych Lotniska.
Agent obsługi naziemnej sprawdza karty pokładowe przed wejściem do strefy 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych lotniska.
Explosive Detection System to urządzenie do wykrywania materiałów 1. kontroli, 2. zastrzeżonej, 3. bagażu, 4. zagrożenia, 5. bezpieczeństwem, 6. osób, 7. Lotniczych, 8. Ochrony, 9. wybuchowych.
Ćwiczenie 5. - Rodzaje stanowisk w porcie lotniczym
Ćwiczenie 5. - Rodzaje stanowisk w porcie lotniczym3D4ukSvNIa
RNzi3i6lh4eKA3
Pogrupuj zadania zawodowe wskazanych osób. Kierownik do spraw bezpieczeństwa Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska Agent obsługi naziemnej Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska Specjalista do spraw badania wypadków lotniczych Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska Dyżurny Operacyjny Portu Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska
Pogrupuj zadania zawodowe wskazanych osób. Kierownik do spraw bezpieczeństwa Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska Agent obsługi naziemnej Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska Specjalista do spraw badania wypadków lotniczych Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska Dyżurny Operacyjny Portu Możliwe odpowiedzi: 1. Prowadzenie badań wypadków i incydentów lotniczych, 2. zarządzanie systemem zgłaszania spraw związanych z bezpieczeństwem na lotnisku, 3. udzielanie porad w sprawach związanych z bezpieczeństwem, 4. wdrażanie i monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem, 5. Wykonuje swoje zadania w imieniu ministra właściwego do spraw transportu, 6. kontrola rozmiarów bagażu podręcznego zgodnie z wymogami linii lotniczych, 7. sprawdzanie kart pokładowych przed wejściem do strefy zastrzeżonej lotniska, 8. kierują się zasadą swobodnej oceny dowodów i nie są związani poleceniem co do treści podejmowanych uchwał, 9. warunków do wykonywania operacji lotniczych, 10. prowadzenie inspekcji pola ruchu naziemnego mających na celu sprawdzenie i ocenę, 11. obsługa pasażerów na terenie lotniska, 12. zapewnienie stałej gotowości operacyjnej lotniska oraz nadzór nad jego bezpieczną eksploatacją, 13. koordynacja działalności służb operacyjnych lotniska
Ćwiczenie 6. - Kontrola pasażerska
Ćwiczenie 6. - Kontrola pasażerska3D4ukSvNIa
RWIezmEWUhBM23
Odpowiedz na pytania lub uzupełnij tekst. 1. Pytanie pierwsze, 2. Pytanie drugie, 3. Pytanie pierwsze, 4. Pytanie drugie, 5. Pytanie pierwsze, 6. Pytanie drugie, 7. Pytanie pierwsze, 8. Pytanie drugie
Odpowiedz na pytania lub uzupełnij tekst. 1. Pytanie pierwsze, 2. Pytanie drugie, 3. Pytanie pierwsze, 4. Pytanie drugie, 5. Pytanie pierwsze, 6. Pytanie drugie, 7. Pytanie pierwsze, 8. Pytanie drugie
Ćwiczenie 7. - Zadania zawodowe personelu portu lotniczego
Ćwiczenie 7. - Zadania zawodowe personelu portu lotniczego2D4ukSvNIa
R1MKyedaIKZCZ2
Dopasuj po jednym zadaniu zawodowym do postaci:
Dopasuj po jednym zadaniu zawodowym do postaci:
Ćwiczenie 8. - Obowiązki zawodowe pracowników portu lotniczego
Ćwiczenie 8. - Obowiązki zawodowe pracowników portu lotniczego2D4ukSvNIa
RW1R5xQ0XVkPW2
Łączenie par. Zaznacz prawda, jeżeli zdanie jest prawdziwe lub fałsz, jeżeli zadnie jest fałszywe.. Agent obsługi biletowo-bagażowej nie musi znać języków obcych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Pracownik urzędu celno-skarbowego przeprowadza kontrole manualną.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Pracownik straży granicznej sprawdza dokumenty wizowo-paszportowe.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Pracownik biura biletowego zakłada rezerwację.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Obowiązkiem Agenta odprawy biletowo bagażowej jest zapytać pasażera o przedmioty zabronione do transportu drogą lotniczą.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Podczas kontroli bezpieczeństwa sprawdzane są wymiary oraz waga bagażu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Celem kontroli bezpieczeństwa jest uniemożliwienie wniesienia na pokład statku powietrznego przedmiotów zabronionych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Interpretacja obrazu oraz właściwe postępowanie w przypadku zlokalizowania przedmiotów zabronionych w komunikacji lotniczej to zadanie pracownika biura biletowego.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Opłata za asystę pracownika lotniska dla osoby niepełnosprawnej zostanie pobrana w biurze biletowym.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Wszystkie bagaże podręczne pasażerów są otwierane i kontrolowane manualnie przez operatora kontroli bezpieczeństwa.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Łączenie par. Zaznacz prawda, jeżeli zdanie jest prawdziwe lub fałsz, jeżeli zadnie jest fałszywe.. Agent obsługi biletowo-bagażowej nie musi znać języków obcych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Pracownik urzędu celno-skarbowego przeprowadza kontrole manualną.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Pracownik straży granicznej sprawdza dokumenty wizowo-paszportowe.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Pracownik biura biletowego zakłada rezerwację.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Obowiązkiem Agenta odprawy biletowo bagażowej jest zapytać pasażera o przedmioty zabronione do transportu drogą lotniczą.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Podczas kontroli bezpieczeństwa sprawdzane są wymiary oraz waga bagażu.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Celem kontroli bezpieczeństwa jest uniemożliwienie wniesienia na pokład statku powietrznego przedmiotów zabronionych.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Interpretacja obrazu oraz właściwe postępowanie w przypadku zlokalizowania przedmiotów zabronionych w komunikacji lotniczej to zadanie pracownika biura biletowego.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Opłata za asystę pracownika lotniska dla osoby niepełnosprawnej zostanie pobrana w biurze biletowym.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Wszystkie bagaże podręczne pasażerów są otwierane i kontrolowane manualnie przez operatora kontroli bezpieczeństwa.. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz