Sprawdź się
Wysłuchaj nagrania. Zaznacz odpowiedź opisującą usłyszaną kolejność długich i krótkich dźwięków.Wysłuchaj nagrania. Zaznacz odpowiedź opisującą usłyszaną kolejność długich i krótkich dźwięków.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DVOmYaO9v
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DVOmYaO9v
Nagranie
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DVOmYaO9v
Nagranie
Połącz w pary instrumenty z odpowiadającymi im dźwiękami.Połącz w pary instrumenty z odpowiadającymi im dźwiękami.
Zaznacz, które z poniższych stwierdzeń są prawdziwe, a które fałszywe.Zaznacz, które z poniższych stwierdzeń są prawdziwe, a które fałszywe.
Zabawa grupowa z chustą animacyjną.
Złapcie chustę animacyjną, a następnie falujcie nią do melodii Antonio Vivaldiego (czytaj: Antonio Wiwaldiego) pt. „Cztery pory roku”. Określ nastrój utworu.Zabawa grupowa z chustą animacyjną.
Złapcie chustę animacyjną, a następnie falujcie nią do melodii Antonio Vivaldiego (czytaj: Antonio Wiwaldiego) pt. „Cztery pory roku”. Określ nastrój utworu.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DVOmYaO9v
Nagranie utworu o podniosłym nastroju, zmiennym tempie i niejednostajnym rytmie. Instrument dominujący to skrzypce.

