Relacje z klientem biznesowym
HAN.02. Prowadzenie działań handlowych – technik handlowiec 522305
Słownik pojęć dla e‑materiału
identyfikacja, obserwacja i monitorowanie firm konkurencyjnych w celu poznania ich oferty oraz ustalenia do jakich klientów docierają, jakie kanały sprzedaży oferują.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
pozwala uzyskać informacje o potrzebach klientów za pomocą e‑maila, strony internetowej.
Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
występuje, gdy transakcja odbywa się między dwoma przedsiębiorstwami, przykładem może być zakup towarów przez sklep detaliczny od hurtowni.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
handel występujący pomiędzy firmą, a klientem.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
zbiór danych zapisanych zgodnie z określonymi regułami.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
z punktu widzenia firmy jest to dobry sposób na promocję produktów i usług, który pozwala dostarczyć potencjalnym klientom poszukiwanej przez nich informacji (wiedzy).
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
handel w którym firma kupuje towary od konsumenta.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
handel występujący pomiędzy dwoma klientami, przykładem może być zakup towarów na portalach ogłoszeniowych.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
analiza przypadku, studium przypadku.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
książki elektroniczne
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
handel elektroniczny
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
jedna z form marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
to umiejętność zrozumienia innych ludzi oraz zdolność współodczuwania z nimi ich uczuć i emocji.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
sklep internetowy.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
pozyskiwanie klientów.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
graficzna wizualizacja informacji, danych i wiedzy, zaprojektowana tak, by przekazywać odbiorcom złożone dane w przystępny i jasny sposób.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
to osoby lub firmy zainteresowane naszą ofertą lub współpracą.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
rodzaj usługi internetowej, rozmowa na żywo.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
proces efektywnego planowania, realizowania i nadzorowania przepływu produktów z punktu produkcji do punktu sprzedaży.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
technologie informacyjno‑komunikacyjne.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
tworzenie drogi klienta do zakupu danego produktu. Pracownicy działów marketingu mogą dzięki temu zbadać, na jakie problemy napotyka klient podczas dokonywania zakupu produktu.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
definiowanie powiązania klienta z marką na każdym etapie sprzedaży, pozwala określić oczekiwania klientów oraz umożliwia identyfikację czynników wpływających na zakup danego produktu.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
targowanie się, komunikowanie się dwóch stron o niespójnych interesach w celu osiągnięcia porozumienia.
Źródło: https://mfiles.pl/pl/index.php/Negocjacje [dostęp: 24.07.2022 r.]
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
prowadzenie rozmów między kontrahentami.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
to najczęściej wiadomość e‑mail, którą wykorzystujemy do budowy relacji i podtrzymywania stałej komunikacji z klientami.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
wszelkie kontakty firmy z klientem następujące po dokonaniu zakupu.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
rozbudowana strona internetowa, która daje możliwość interaktywnego kontaktu między użytkownikami a sprzedawcami towarów i usług.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
długotrwałe działania marketingowe służące do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z wybranymi, najbardziej atrakcyjnymi dla firmy klientami.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
tzw. button, który ma zachęcić odbiorcę do kliknięcia i prowadzi do wykonania przez niego pożądanej przez nas akcji.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
rozporządzenie unijne, zawierające przepisy o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz przepisy o swobodnym przepływie danych osobowych.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
metoda polegająca na zdobywaniu uwagi internautów oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
ogół czynności organizacyjnych, prawnych, finansowych i technicznych prowadzących do odpłatnego przekazania dóbr lub usług. Proces polegający na oferowaniu dóbr i usług za odpowiednią opłatą.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
sprzedaż między firmą a firmą.
Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”Grafika interaktywna „Dokumenty w sprzedaży B2B”
strona internetowa, na którą odbiorca zostaje przekierowany np. po kliknięciu w reklamę.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
forma szkolenia prowadzonego za pomocą dostępnych urządzeń elektronicznych, które mają dostęp do Internetu.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
(ang. sales agreement)
zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego, “przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę”.
Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”
przeniesienie tytułu prawnego do nieruchomości (na przykład działki gruntu, domu lub mieszkania) przez sprzedającego na nabywcę.
Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”
polega na przeniesieniu tytułu prawnego do rzeczy ruchomej lub rzeczy ruchomych (na przykład mebli, obrazu, roweru, samochodu) przez sprzedającego na nabywcę.
Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”Grafika interaktywna „Obsługa posprzedażowa B2B”
jedna ze strategii marketingu, której celem jest budowanie wizerunku firmy.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
internetowe seminarium pozwalające na obustronną komunikację.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
przedsiębiorcy mogą skorzystać z informacji jaką posiadają zespoły wiedzy i wsparcia prosto od klientów.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”
zapytanie klientów, jakie mają potrzeby, jakich produktów potrzebują.
Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”Sekwencje filmowe „Sprzedaż w kanale B2B”