bg‑azure
R1V9ZfLG5cCNQ
Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia ujętą w kółeczko oraz słowa, które wypowiada: My friends and I are at school. Ms Crow asks us to draw a picture of how we get to school. Do you want to see our drawings? Look at the illustration and learn about how we get to school. Ja i moi przyjaciele jesteśmy w szkole. Pani Crow prosi nas, żebyśmy narysowali obrazki przedstawiające, w jaki sposób dojeżdżamy do szkoły. Czy chcesz je zobaczyć? Spójrz na ilustrację i zobacz w jaki sposób dojeżdżamy do szkoły.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Exercise 1

Match.

Połącz.

R36v7lMx6iLXe
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 1

Click and match.R1Vf6UktCFlg2Click and match.

Klikaj i znajdź pary.R3w7tT4jSux6FKlikaj i znajdź pary.

RUW97cWibAkDy
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Look, click and listen.R1M2cOgKc0SMDLook, click and listen.

Popatrz, kliknij i posłuchaj.R1SRLj0cTwsIjPopatrz, kliknij i posłuchaj.

1
Rsr8OwAHkXxzC1
Grafika składa się z pięciu ilustracji umieszczonych na tablicy, każda zawiera inny środek lokomocji, z którego korzystają dzieci w drodze do szkoły. Ilustracje posiadają punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawia się tekst oraz nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej. How do you get to school, children? Emily Ilustracja nr 1 przedstawia nauczycielkę oraz chłopca i dziewczynkę. Chłopiec trzyma w dłoni obrazek, na którym jest rower. Dziewczynka w chmurce myślowej ma samochód osobowy. Tony Ilustracja nr 2 przedstawia nauczycielkę oraz chłopca i dziewczynkę. Chłopiec trzyma w dłoni obrazek, na którym jest rower, w chmurce myślowej nad nim również jest rower. Dziewczynka trzyma w dłoni obrazek, na którym jest samochód osobowy. Parick Ilustracja nr 3 przedstawia nauczycielkę oraz chłopca i dziewczynkę. Chłopiec trzyma w dłoni obrazek, na którym jest autobus, w jego chmurce myślowej również jest autobus. Dziewczynka trzyma obrazek, na którym widoczny jest tramwaj. Mia Ilustracja nr 4 przedstawia nauczycielkę oraz chłopca i dziewczynkę. Chłopiec trzyma w dłoni obrazek, na którym jest autobus. Dziewczynka trzyma rysunek tramwaju i w chmurce myślowej też znajduje się tramwaj. Olivia Ilustracja nr 5 przedstawia nauczycielkę i dziewczynkę. Dziewczynka trzyma obrazek, na którym znajduje się pociąg. W chmurce myślowej też jest pociąg.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Grafika składa się z pięciu ilustracji umieszczonych na tablicy, każda zawiera inny środek lokomocji, z którego korzystają dzieci w drodze do szkoły. Ilustracje posiadają punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawia się tekst oraz nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.

How do you get to school, children?

Emily

Na ilustracji numer 1 znajdują się pani Crow, Tony oraz Emily. Tony trzyma w dłoni obrazek, na którym jest rower. Emily w chmurce myślowej ma samochód osobowy.

Tony

Na ilustracji numer 2 znajdują się pani Crow, Tony oraz Emily. Tony trzyma w dłoni obrazek, na którym jest rower, w chmurce myślowej nad nim również jest rower. Emily trzyma w dłoni obrazek, na którym jest samochód osobowy.

Parick

Na ilustracji numer 3 znajdują się pani Crow, Patrick oraz Mia. Patrick trzyma w dłoni obrazek, na którym jest autobus, w jego chmurce myślowej również jest autobus. Mia trzyma obrazek, na którym widoczny jest tramwaj.

Mia

Na ilustracji numer 4 znajdują się pani Crow, Patrick oraz Mia. Patrick trzyma w dłoni obrazek, na którym jest autobus. Mia trzyma rysunek tramwaju i w jej chmurce myślowej też znajduje się tramwaj.

Olivia

Na ilustracji numer 5 znajdują się pani Crow oraz Olivia. Dziewczynka trzyma obrazek, na którym znajduje się pociąg. W chmurce myślowej nad jej głową również jest pociąg.

TRANSCRIPTazurewhite
1
Exercise 2

Choose.

Wybierz.

R1brzFHoTXhEx
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 2

Listen and choose.RQOT70WWHfUPMListen and choose.

Posłuchaj i wybierz.R1JLz2oSEawqiPosłuchaj i wybierz.

1
Exercise 3

Put the words.

Wstaw wyrazy.

R1Ol9B5FbM28A
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 3

Listen and order.R1OVTs1enqxp7Listen and order.

Posłuchaj i ułóż w kolejności.R1Fjs7bQ5drfAPosłuchaj i ułóż w kolejności.

Rlgdjk44BZH5Q
Nagranie dźwiękowe
R1LMNE7Zu1ci8
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.