Animacja 2D
bg‑azure
Auf welche Barrieren stoßen Personen mit Beeinträchtigungen in einer Stadt? Was meinst du?
Na jakie bariery napotykają w mieście ludzie z niepełnosprawnością? Jak sądzisz?
Eine Stadt ohne Barrieren
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/R1bTFQUDUN23t
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Film nawiązujący do treści materiału pod tytułem: Eine Stadt ohne Barrieren.
Indeks górny Źródło: Justyna Sikora, Eine Stadt ohne Barrieren, licencja: CC BY-SA 3.0. Indeks górny koniec Źródło: Justyna Sikora, Eine Stadt ohne Barrieren, licencja: CC BY-SA 3.0.
Übung 1
Was kann für die unten genannten Personen zu einer Beeinträchtigung im Leben werden? Ordne entsprechend zu.
Co może stać się utrudnieniem dla osób wymienionych poniżej? Przyporządkuj odpowiednio.
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Übung 2
Wozu braucht man das? Verbinde sinnvoll.
Do czego to potrzebne? Połącz logicznie.
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Übung 3
Verbinde die Sätze mit “damit”.
Połącz zdania za pomocą “damit”.
Eine blinde Person will in den 2. Stock eines Amtes hinaufgehen. Das Personal am Empfang soll ihr helfen. Das Personal am Empfang soll einer sehbehinderten Person helfen, Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij.
Ein Schwerhöriger will auf der Bank Geld abheben. Die Bankangestellte sollte einen Gebärdensprachdolmetscher hinzuziehen. Die Bankangestellte sollte einen Gebärdensprachdolmetscher hinzuziehen, Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij Tu uzupełnij.
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.