Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Zapoznaj się z materiałem przedstawionym w animacji 3D i wykonaj polecenia poniżej.

RpzLLg4Jn2oP1
Film nawiązujący do treści lekcji dotyczącej zadań z kontekstem realistycznym o tematyce sześcianu.
Polecenie 2

Na podstawie pierwszego przykładu przedstawionego w animacji 3D oblicz pole powierzchni i objętość bryły powstałej w następujący sposób: sześciany o krawędzi 1 ustawiono w sześcian o krawędzi 4, a następnie usunięto sześcian jednostkowy z każdego wierzchołka.

Polecenie 3

Zapoznaj się z drugim przykładem w animacji 3D. Jaką długość miałaby krawędź sześcianu, gdyby nauczyciel chciał wykonać wszystkie przekątne sześcianu i wszystkie przekątne ścian?