Animacja
Polecenie 1
Zapoznaj się z informacjami podanymi w animacji dotyczącej cukrów. Zwróć uwagę, które z nich należą do cukrów redukujących, a które nie. Następnie wykonaj poniższe zadania.
Animacja pt. „Dlaczego niektóre cukry złożone wykazują właściwości redukujące, a inne nie?”
Źródło: GroMar Sp. z o.o., Patrycja Męcik, licencja: CC BY-SA 3.0.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/RTAok4lT0EQwf
Animacja pt. „Dlaczego niektóre cukry złożone wykazują właściwości redukujące, a inne nie?”
Źródło: GroMar Sp. z o.o., Patrycja Męcik, licencja: CC BY-SA 3.0.
Film nawiązujący do treści materiału dotyczącej wykazywania właściwości redukujących przez niektóre cukry złożone.
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Wypisz nazwy reakcji charakterystycznych, które można wykonać, aby odróżnić cukry redukujące od nieredukujących.