Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Zapoznaj się z animacją. Następnie rozwiąż Problem 1.

R1Z3gxGJKLcI7
Film nawiązujący do treści materiału: Programowanie obiektowe etap drugi.
1
Problem 1

Napisz program w języku C++, którego zadaniem będzie symulowanie dziennika szkolnego.

Założenia projektu – funkcjonalności:

  • Wyszukiwanie uczniów po imieniu i nazwisku.

  • Możliwość wypisania wszystkich uczniów.

  • Dodawanie i usuwanie uczniów, automatyczne przenumerowanie numerów uczniów po zmianie listy.

Wynik:

  • Konsolowy program z tekstowym menu, umożliwiający zarządzanie dziennikiem szkolnym.

1
Polecenie 2

Porównaj swoje rozwiązanie z projektem przedstawionym w filmie.

R10IJl3LYv6NJ
Film nawiązujący do treści materiału: Programowanie obiektowe - projekt.

Plik z kodem źródłowym do pobrania:

R1c27uFMlj8x6

Przycisk do pobrania TXT z kodem źródłowym z filmu.

Plik TXT o rozmiarze 3.72 KB w języku polskim

Transkrypcja zamieszczona poniżej w pliku do pobrania, zawiera prezentowany w filmie kod źródłowy wraz z omówieniem.

Rh3FhbkQWZI6m

Przycisk do pobrania pliku TXT z kodem źródłowym wraz z omówieniem.

Plik TXT o rozmiarze 9.74 KB w języku polskim