Animacja
Zapoznaj się z animacją. Następnie rozwiąż Problem 1.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/R1Z3gxGJKLcI7
Film nawiązujący do treści materiału: Programowanie obiektowe etap drugi.
Napisz program w języku C++, którego zadaniem będzie symulowanie dziennika szkolnego.
Założenia projektu – funkcjonalności:
Wyszukiwanie uczniów po imieniu i nazwisku.
Możliwość wypisania wszystkich uczniów.
Dodawanie i usuwanie uczniów, automatyczne przenumerowanie numerów uczniów po zmianie listy.
Wynik:
Konsolowy program z tekstowym menu, umożliwiający zarządzanie dziennikiem szkolnym.
Porównaj swoje rozwiązanie z projektem przedstawionym w filmie.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/R10IJl3LYv6NJ
Film nawiązujący do treści materiału: Programowanie obiektowe - projekt.
Plik z kodem źródłowym do pobrania:
Transkrypcja zamieszczona poniżej w pliku do pobrania, zawiera prezentowany w filmie kod źródłowy wraz z omówieniem.
Przycisk do pobrania pliku TXT z kodem źródłowym wraz z omówieniem.