Strona główna
Liceum ogólnokształcące i technikum
Informatyka
Programowanie obiektowe – projekt, etap II
Sprawdź się
Powrót
Animacja
Dla nauczyciela
Sprawdź się
1
Pokaż ćwiczenia:
1
Ćwiczenie
1
R1D0NyxBW0Rom
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Ćwiczenie
2
Rbb5PSZ8RAz0x
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
2
Ćwiczenie
3
R1NCMWu3w3dQW
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
2
Ćwiczenie
4
R86AYbaF0eVyc
Uzupełnij tekst podanymi wyrazami. Tworzenie diagramów jest elementem 1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek oprogramowania.
Sterowanie pomiędzy dwoma torami pływackimi 1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek między nimi przechodzić.
1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek 1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek - miejsce, z którego dalej wykonuje się dane akcje, bądź czynności i się je śledzi.
Uzupełnij tekst podanymi wyrazami. Tworzenie diagramów jest elementem 1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek oprogramowania.
Sterowanie pomiędzy dwoma torami pływackimi 1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek między nimi przechodzić.
1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek 1. inżynierii, 2. Węzeł, 3. nie może, 4. może, 5. sterowania, 6. Bloczek - miejsce, z którego dalej wykonuje się dane akcje, bądź czynności i się je śledzi.
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
2
Ćwiczenie
5
RacfeMoxMCEYM
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
3
Ćwiczenie
6
RdR3mDCzv7Rrt
Elementy do uszeregowania:
Elementy do uszeregowania:
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
3
Ćwiczenie
7
Rc3x146gi1Dm0
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
3
Ćwiczenie
8
R1Ae3fnoG3KGN
Przypisz elementy poszczególnym diagramom. Diagram Czynności Możliwe odpowiedzi: 1. Dzieli oprogramowanie na mniejsze "paczki", 2. Pozwala na zorientowanie się, jak przebiega dana czynność., 3. Wstępnie opisuje relacje pomiędzy poszczególnymi klasami., 4. Opisuje, kto wykonuje daną aktywność, 5. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się jakie czynności dany użytkownik może wykonać w programie., 6. Pozwala przypisać konkretne akcje do konkretnych aktorów Diagram Aktywności Możliwe odpowiedzi: 1. Dzieli oprogramowanie na mniejsze "paczki", 2. Pozwala na zorientowanie się, jak przebiega dana czynność., 3. Wstępnie opisuje relacje pomiędzy poszczególnymi klasami., 4. Opisuje, kto wykonuje daną aktywność, 5. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się jakie czynności dany użytkownik może wykonać w programie., 6. Pozwala przypisać konkretne akcje do konkretnych aktorów Diagram Pakietów Możliwe odpowiedzi: 1. Dzieli oprogramowanie na mniejsze "paczki", 2. Pozwala na zorientowanie się, jak przebiega dana czynność., 3. Wstępnie opisuje relacje pomiędzy poszczególnymi klasami., 4. Opisuje, kto wykonuje daną aktywność, 5. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się jakie czynności dany użytkownik może wykonać w programie., 6. Pozwala przypisać konkretne akcje do konkretnych aktorów
Przypisz elementy poszczególnym diagramom. Diagram Czynności Możliwe odpowiedzi: 1. Dzieli oprogramowanie na mniejsze "paczki", 2. Pozwala na zorientowanie się, jak przebiega dana czynność., 3. Wstępnie opisuje relacje pomiędzy poszczególnymi klasami., 4. Opisuje, kto wykonuje daną aktywność, 5. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się jakie czynności dany użytkownik może wykonać w programie., 6. Pozwala przypisać konkretne akcje do konkretnych aktorów Diagram Aktywności Możliwe odpowiedzi: 1. Dzieli oprogramowanie na mniejsze "paczki", 2. Pozwala na zorientowanie się, jak przebiega dana czynność., 3. Wstępnie opisuje relacje pomiędzy poszczególnymi klasami., 4. Opisuje, kto wykonuje daną aktywność, 5. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się jakie czynności dany użytkownik może wykonać w programie., 6. Pozwala przypisać konkretne akcje do konkretnych aktorów Diagram Pakietów Możliwe odpowiedzi: 1. Dzieli oprogramowanie na mniejsze "paczki", 2. Pozwala na zorientowanie się, jak przebiega dana czynność., 3. Wstępnie opisuje relacje pomiędzy poszczególnymi klasami., 4. Opisuje, kto wykonuje daną aktywność, 5. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się jakie czynności dany użytkownik może wykonać w programie., 6. Pozwala przypisać konkretne akcje do konkretnych aktorów
Źródło:
Contentplus
.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.