Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Zapoznaj się z nagraniem, a następnie wykonaj polecenia.

R1PQRl0wBHeAQ
Nagranie dźwiękowe lekcji.
Polecenie 2

Korzystając z informacji zawartych w audiobooku, wymień grupy społeczne, które w omawianej epoce miały największy wpływ na władze – były uprzywilejowane, oraz te, które miały najmniejszy wpływ – były dyskryminowane.

RvAfzSxr87FZQ
(Uzupełnij).
Polecenie 3

Jakie postulaty formowano wobec władców w XIX wieku, aby wprowadzać reformy polityczne, a tym samym tworzyć społeczeństwo masowe? Jakie czynniki sprzyjały realizacji poszczególnych haseł? Które nie zostały zrealizowane w XIX wieku? Napisz odpowiedź w formie wypowiedzi uwzględniając uwarunkowania epoki.

Rshstv58IoVaD
(Uzupełnij).