Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Na podstawie treści audiobooka sporządź analizę SWOT (słabe i mocne strony, szanse i zagrożenia) obu form podejścia do wizji pomocy dzieciom ulicy i analfabetom w Indiach. Którą z nich uważasz za słuszniejszą i dlaczego?

R1NYWRn3FZ6Kk
(Uzupełnij).
RdsCtSxUeR6KH
Audiobook dotyczy strategii pomocy dzieciom w indyjskim Dźajpurze.
Źródło: B. Pietkiewicz-Pareek, Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze. Studium przypadku organizacji I-India, „Problemy Wczesnej Edukacji” 2016, nr 4 (35), s. 76–84 (fragm.).
Polecenie 2

Stwórz mapę myśli obrazującą przykłady działań państw i organizacji (międzynarodowych, ponadnarodowych) mających na celu zmniejszenie dysproporcji w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych na świecie. Podziel je na te, które są już realizowane i te, które warto by podjąć. Skorzystaj z dodatkowych źródeł informacji geograficznej.

RYQLmGeoCiY1p
Mapa myśli. Lista elementów:
  • Nazwa kategorii: Działania zmniejszające dysproporcje w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych
    • Elementy należące do kategorii Działania zmniejszające dysproporcje w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych
    • Nazwa kategorii: Realizowane
      • Elementy należące do kategorii Realizowane
      • Nazwa kategorii:
      • Nazwa kategorii:
      • Nazwa kategorii:
      • Koniec elementów należących do kategorii Realizowane
    • Nazwa kategorii: Warte podjęcia
      • Elementy należące do kategorii Warte podjęcia
      • Nazwa kategorii:
      • Nazwa kategorii:
      • Nazwa kategorii:
      • Koniec elementów należących do kategorii Warte podjęcia
      Koniec elementów należących do kategorii Działania zmniejszające dysproporcje w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych
R1S6CCksgSGkd
(Uzupełnij).