Audiobook
Polecenie 1
Na podstawie treści audiobooka sporządź analizę SWOT (słabe i mocne strony, szanse i zagrożenia) obu form podejścia do wizji pomocy dzieciom ulicy i analfabetom w Indiach. Którą z nich uważasz za słuszniejszą i dlaczego?
Źródło: B. Pietkiewicz-Pareek, Strategie pomocy dzieciom ulicy w Jaipurze. Studium przypadku organizacji I-India, „Problemy Wczesnej Edukacji” 2016, nr 4 (35), s. 76–84 (fragm.).
Polecenie 2
Stwórz mapę myśli obrazującą przykłady działań państw i organizacji (międzynarodowych, ponadnarodowych) mających na celu zmniejszenie dysproporcji w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych na świecie. Podziel je na te, które są już realizowane i te, które warto by podjąć. Skorzystaj z dodatkowych źródeł informacji geograficznej.
- Nazwa kategorii: Działania zmniejszające dysproporcje w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych
- Nazwa kategorii: Realizowane
- Nazwa kategorii:
- Nazwa kategorii:
- Nazwa kategorii: Koniec elementów należących do kategorii Realizowane
- Nazwa kategorii: Warte podjęcia
- Nazwa kategorii:
- Nazwa kategorii:
- Nazwa kategorii: Koniec elementów należących do kategorii Warte podjęcia
- Elementy należące do kategorii Działania zmniejszające dysproporcje w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych
- Elementy należące do kategorii Realizowane
- Elementy należące do kategorii Warte podjęcia
-
Działania zmniejszające dysproporcje w poziomie zaspokojenia potrzeb edukacyjnych
-
Realizowane
-
Warte podjęcia
-