Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Na podstawie audiobooka wyjaśnij, w jaki sposób można czytać Zniewolony umysł Miłosza współcześnie.

R11nmtj1ooU0k
(Uzupełnij).
RuEUOwiAvtQxz
Nagranie dźwiękowe lekcji pod tytułem Dariusz Pawelec, „Zniewolony umysł” – zmiana biegunów recepcji.
Żródło: Dariusz Pawelec, „Zniewolony umysł” – zmiana biegunów recepcji, „Postscriptum Polonistyczne” nr 1(7), 2011, s. 183–190.
Polecenie 2

Przeanalizuj wypowiedzi zagranicznych czytelników Zniewolonego umysłu i zapisz ich najważniejsze punkty. Następnie odnieś się do ich perspektywy.

R11nmtj1ooU0k
(Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 1

Wyjaśnij, w jaki sposób rozminęły się intencje autora Zniewolonego umysłu z percepcją utworu.

R11nmtj1ooU0k
(Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 2

Odpowiedz na pytanie, jak sądzisz – dlaczego po zapanowaniu demokracji w Polsce Zniewolony umysł przestał wywoływać takie emocje jak wcześniej? Uzasadnij swoją odpowiedź.

R11nmtj1ooU0k
(Uzupełnij).