Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Na podstawie treści audiobooka wymień elementy wiersza Campo di Fiori, które świadczą o tym, że Miłosz realizuje w nim paradygmat poezji tyrtejskiej oraz te, które świadczą o jego modyfikacji.

RGGrVct3paGPr
(Uzupełnij).
R1JAc9GqCMexc
Nagranie dźwiękowe dotyczy wiersza Campo di Fiori Czesława Miłosza.
Źródło: Jan Miklas‑Frankowski, „Campo di Fiori” Czeslawa Milosza – wiersz (nie)moralny [w:] Żydzi wschodniej Polski. Ser. 1: Świadectwa i interpretacje, red. B. Olech Barbara, J. Ławski Jarosław, Białystok 2013, s. 384–387.
Polecenie 2

Bazując na treści audiobooka, wyjaśnij, co znaczy, że język „przestaje być wspólną wartością”.

RlLHgjNKCmb0Y
(Uzupełnij).
Polecenie 3

Wyjaśnij, jak na interpretację wiersza Miłosza – zdaniem Jana Miklasa‑Frankowskiego – wpływa figura podmiotu mówiącego.

R1BvfLpyowK3G
(Uzupełnij).