Ważne!

W tym e‑materiale utrudnimy grę, dodając do niej funkcjonalność przerywania rozgrywki po upadku z platformy lub wejściu na przeszkodę. Sprawimy, aby w takich sytuacjach gracz zaczynał przejście poziomu od początku. Dowiemy się również, jak stworzyć kolejne poziomy gry i zaimplementować przejścia między nimi.

Polecenie 1

Zapoznaj się z filmem przedstawiającym dodawanie do gry kolejnych funkcjonalności i wykonaj polecenia umieszczone pod filmem.

Rlj5ig9d1cj7a
Film nawiązujący do treści materiału
Rnu8d0BP0oRe1

Tekstury użyte w filmie.

Tekstury użyte w filmie.
Plik ZIP o rozmiarze 19.75 KB w języku polskim
R19OTfelyyMnb

Przycisk do pobrania TXT z kodem źródłowym z filmu.

Plik TXT o rozmiarze 785.00 B w języku polskim
Polecenie 2

Dodaj do pierwszego poziomu swojej gry więcej elementów graficznych. Ustaw je w różnych pozycjach względem postaci.

Polecenie 3

Zaimplementuj w swojej grze warunki przerwania gry i powrotu do początku poziomu.

Polecenie 4

Stwórz kolejne poziomy gry i portal umożliwiający przejście między nimi.

Polecenie 5
R1K9vmpC1jKHS
Przygotuj pytanie na kartkówką związane z lekcją.
Polecenie 6
R1SiL8Yf7Gxlo
Przygotuj pytanie na kartkówkę związane z dzisiejszą lekcją.