Film edukacyjny
W tym e‑materiale przeanalizujemy, w jaki sposób działa system Blueprint Visual Scripting, czyli jedno z rozwiązań, służących usprawnieniu pracy twórców gier. Przećwiczymy jego stosowanie, dodając do gry nowy obiekt.
Zapoznaj się z filmem przedstawiającym podstawy pracy z modułem Blueprint i wykonaj polecenia. W filmie wyjaśnimy, w jaki sposób ruchy obiektów, zmiana kolorów, oświetlenie i wiele innych zależności i funkcji system można oddać za pomocą węzłów, gniazd i kabli.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/RtTE8ZdOpjziR
Film nawiązujący do treści materiału dotyczącej podstaw Blueprintu.
W filmie omawiamy również niebieskie wtyczki, choć w tym konkretnym projekcie nie są wykorzystywane.
Otwórz Blueprint postaci w swojej grze i przeanalizuj, z jakich elementów się składa.
Zaplanuj stworzenie nowego obiektu w swojej grze. Zastanów się, jakiego typu komponenty trzeba zastosować, aby zaprogramować jego interakcje z bohaterem gry.