Film edukacyjny
Zapoznaj się z filmem. Poszukaj przykładowych assetów, które nadawałyby się do wykorzystania przy projektowaniu podłoża w twojej grze.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/RBW0Vk2TpySAL
Film nawiązujący do treści materiału zatytułowany Game development.
W kolejnych częściach serii dowiesz się, jak stworzyć i edytować nowy materiał. Zaprojektujesz poziom gry, dodając do niego mapę, tereny i oświetlenie. W trakcie tworzenia gry dowiesz się, czym jest system Blueprint i jak za jego pomocą tworzyć obiekty i projektować ich interakcje z innymi elementami gry. Następnie dodasz do gry zróżnicowane przeszkody oraz reakcję postaci na zderzenie z nimi. Kolejno zaimplementujesz sekwencję zdarzeń, które muszą zajść po tym, jak bohater straci życie. Zaplanujesz także warunki zwycięstwa w grze. W ostatnim kroku poprawisz kilka funkcjonalności, a następnie wyeksportujesz grę tak, aby można ją było przekazać graczom.