Film edukacyjny
Ważne!
W tym e‑materiale, używając prefabów, stworzymy pierwszy poziom gry, a następnie dodamy do niego tło. Zaimplementujemy również ruch kamery, aby podążała za postacią.
Polecenie 1
Zapoznaj się z filmem przedstawiającym implementację ruchu kamery i projektowanie pierwszego poziomu, a następnie wykonaj polecenia znajdujące się pod filmem.
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/R7wesWqCEcbDV
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Film nawiązujący do treści materiału zatytułowany: Implementacja ruchu kamery i projektowanie pierwszego poziomu.
Tekstura użyta w filmie.
Plik ZIP o rozmiarze 7.60 KB w języku polskim
Polecenie 2
Stwórz własny prefab platformy i wykorzystując go, zaprojektuj pierwszy poziom swojej gry.
Polecenie 3
Dodaj do swojej gry ruch kamery, żeby podążała za postacią gracza.
Polecenie 4
Znajdź odpowiednie tło dla poziomu swojej gry i umieść je w scenie.
Polecenie 5
Polecenie 6