Ważne!

W tym e‑materiale, używając prefabów, stworzymy pierwszy poziom gry, a następnie dodamy do niego tło. Zaimplementujemy również ruch kamery, aby podążała za postacią.

Polecenie 1

Zapoznaj się z filmem przedstawiającym implementację ruchu kamery i projektowanie pierwszego poziomu, a następnie wykonaj polecenia znajdujące się pod filmem.

R7wesWqCEcbDV1
Film nawiązujący do treści materiału zatytułowany: Implementacja ruchu kamery i projektowanie pierwszego poziomu.
RnNe7Op76yDVl

Przycisk do pobrania pliku ZIP z treścią zadania.

Tekstura użyta w filmie.
Plik ZIP o rozmiarze 7.60 KB w języku polskim
Polecenie 2

Stwórz własny prefab platformy i wykorzystując go, zaprojektuj pierwszy poziom swojej gry.

Polecenie 3

Dodaj do swojej gry ruch kamery, żeby podążała za postacią gracza.

Polecenie 4

Znajdź odpowiednie tło dla poziomu swojej gry i umieść je w scenie.

Polecenie 5
R1Sk0JZEmIWwZ
xxx
Polecenie 6
RH7kGaM5yQokV
xxx