Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki

Jak definiujemy siły magnetyczne

1
Polecenie 1

Obejrzyj film‑samouczek, w którym przeanalizowano ślady cząstek w komorze pęcherzykowej, umieszczonej w polu magnetycznym. Wyjaśnij, dlaczego nie widać śladu fotonów, z których powstają pary elektron‑pozyton?

Zapoznaj się z filmem‑samouczkiem, w którym przeanalizowano ślady cząstek w komorze pęcherzykowej, umieszczonej w polu magnetycznym. Wyjaśnij, dlaczego nie widać śladu fotonów, z których powstają pary elektron‑pozyton?

R6PGIbyvMnbly
Zapoznaj się z alternatywną ścieżką samouczka.
uzupełnij treść
1
Polecenie 2

Przyjrzyj się uważnie dwóm parom elektron‑pozyton, których ślady widoczne są na przedstawionym rysunku. Dlaczego tory pary cząstek w dolnej części rysunku wyglądają inaczej niż tory drugiej pary cząstek?

uzupełnij treść