Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1
Aby zakwalifikować Pana Tadeusza jako epopeję, badacze literatury zwrócili uwagę na jej cechy gatunkowe – elementy świata przedstawionego. Na podstawie wykładu podaj je i wyjaśnij, jak zostały zaadaptowane na potrzeby tego gatunku.
Aby zakwalifikować Pana Tadeusza jako epopeję, badacze literatury zwrócili uwagę na jej cechy gatunkowe – elementy świata przedstawionego. Na podstawie wykładu podaj je i wyjaśnij, jak zostały zaadaptowane na potrzeby tego gatunku.
RJMqVJXcDKdUF
(Uzupełnij).
Polecenie 2
Zapoznaj się ponownie z wykładem, przeanalizuj zamieszczony poniżej tytuł utworu i odpowiedz na pytanie, czy w samym tytule dzieła możemy znaleźć wskazówki dotyczące formy eposu.
Zapoznaj się ponownie z wykładem, przeanalizuj zamieszczony poniżej tytuł utworu i odpowiedz na pytanie, czy w samym tytule dzieła możemy znaleźć wskazówki dotyczące formy eposu.
RKqFU7GAHAexE
R1HAf8tH9L4mx
(Uzupełnij).
RswKfZcGHXhiy
Nagranie filmowe pod tytułem: Pan Tadeusz jako odpowiedź na potrzebę eposu.
RZi2GVwy56kED
Ćwiczenie 1
Zaznacz właściwą tezę podaną w wykładzie prof. Michała Kuziaka: Możliwe odpowiedzi: 1. Pan Tadeusz Adama Mickiewicza jest prawdziwym eposem zgodnie z jego klasyczną definicją., 2. Pan Tadeusz Adama Mickiewicza nie jest prawdziwym eposem zgodnie z jego klasyczną definicją.
1
Ćwiczenie 2

Podaj trzy argumenty lub kontrargumenty na poparcie tezy wskazanej w ćwiczeniu 1.

RmqbM8onq2PO6
(Uzupełnij).
Praca domowa

Na podstawie wykładu prof. Michała Kuziaka i własnych refleksji odpowiedz na pytanie zadane w tytule lekcji: Czy narodowi polskiemu jest potrzebny epos?