TKO.03. Organizacja robót związanych z budową i utrzymaniem dróg kolejowych - Technik budownictwa kolejowego 311220
bg‑green
Interaktywne materiały sprawdzające
1
Ćwiczenie 1. - Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka
Ćwiczenie 1. - Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka2DCIAj6voi
Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka213070Brawo! Udało Ci się udzielić wystarczającą ilość poprawnych odpowiedzi. Posiadasz wiedzę na temat diagnostyki nawierzchni.Niestety nie udało Ci się udzielić wystarczającej ilości poprawnych odpowiedzi. Wróć do materiału multimedialnego „Diagnostyka nawierzchni”, aby uzupełnić swoją wiedzę i spróbuj ponownie.
Test
Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka
Liczba pytań:
21
Limit czasu:
30 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka
Pytanie
1/21
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Odpowiedz na pytanie. Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Odpowiedz na pytanie. Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Odpowiedz na pytanie. Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Odpowiedz na pytanie. Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Odpowiedz na pytanie. Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Odpowiedz na pytanie. Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Jakie uszkodzenie przedstawia poniższa fotografia?
Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka213070Brawo! Udało Ci się udzielić wystarczającą ilość poprawnych odpowiedzi. Posiadasz wiedzę na temat diagnostyki nawierzchni.Niestety nie udało Ci się udzielić wystarczającej ilości poprawnych odpowiedzi. Wróć do materiału multimedialnego
Test
Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka
Liczba pytań:
21
Limit czasu:
30 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Nawierzchnia kolejowa - diagnostyka
Pytanie
1/21
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym szyny i podkłady są przesunięte w bok?
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym pomiędzy podkładami i szynami wyrasta roślinność?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym podkłady drewniane uległy zniszczeniu pod wpływem czasu i warunków pogodowych?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym pomiędzy podkładami znajdują się materiały które nie są częścią podsypki?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym torowisko jest pokryte grubą warstwą ziemi, tak że podkłady pomiędzy szynami są niewidoczne?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym na szynie widoczne są zarysowania?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym ciągłość szyny została przerwana?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym szyna ulega zniszczeniu w miejscu łączenia elementów?
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym brakuje śrub na mocowaniu szyny typu K?
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym szyna ulega odkształceniu?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie, w którym zarówno szyny, jaki i podkłady zmieniają swoje położenie względem pierwotnego ich ustawienia?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie, w którym występuje miejscowe, małe zapadanie się toru?
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym powierzchnia toczna szyny ulega zniszczeniu?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym torowisko pokryte jest roślinnością?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym część torowiska znajduje się niżej względem całości?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, gdzie podkłady kolejowe pokryte są piaskiem, a pomiędzy szynami znajdują się rośliny zielone?
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym szyna leży luzem na podkładzie?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym przytwierdzenie szyny leży nieprzytwierdzone na podkładzie?
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym betonowy podkład jest przełamany?
Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym końce szyn są uszkodzone?
Odpowiedz na pytanie. Jak nazywa się uszkodzenie toru, w którym na betonowych podkładach zaczynają pojawia się rysy?
Ćwiczenie 2. - Narzędzia i przyrządy pomiarowe
Ćwiczenie 2. - Narzędzia i przyrządy pomiarowe1DCIAj6voi
RzLAGrQ6bSSWI1
Dopasuj narzędzia i przyrządy pomiarowe do uszkodzeń w torach kolejowych. Część z nich można wykryć za pomocą wzroku. Przeciągnij uszkodzenie do właściwego przyrządu/zmysłu. ZMYSŁ WZROKU: Możliwe odpowiedzi: 1. wychlap błotny, 2. pęknięcia podkładów, 3. zwężenie szerokości toru, 4. brak łubka szynowego, 5. poszerzenie szerokości toru, 6. zużycie powierzchni tocznej szyny TOROMIERZ: Możliwe odpowiedzi: 1. wychlap błotny, 2. pęknięcia podkładów, 3. zwężenie szerokości toru, 4. brak łubka szynowego, 5. poszerzenie szerokości toru, 6. zużycie powierzchni tocznej szyny PROFILOMIERZ: Możliwe odpowiedzi: 1. wychlap błotny, 2. pęknięcia podkładów, 3. zwężenie szerokości toru, 4. brak łubka szynowego, 5. poszerzenie szerokości toru, 6. zużycie powierzchni tocznej szyny
Dopasuj narzędzia i przyrządy pomiarowe do uszkodzeń w torach kolejowych. Część z nich można wykryć za pomocą wzroku. Przeciągnij uszkodzenie do właściwego przyrządu/zmysłu. ZMYSŁ WZROKU: Możliwe odpowiedzi: 1. wychlap błotny, 2. pęknięcia podkładów, 3. zwężenie szerokości toru, 4. brak łubka szynowego, 5. poszerzenie szerokości toru, 6. zużycie powierzchni tocznej szyny TOROMIERZ: Możliwe odpowiedzi: 1. wychlap błotny, 2. pęknięcia podkładów, 3. zwężenie szerokości toru, 4. brak łubka szynowego, 5. poszerzenie szerokości toru, 6. zużycie powierzchni tocznej szyny PROFILOMIERZ: Możliwe odpowiedzi: 1. wychlap błotny, 2. pęknięcia podkładów, 3. zwężenie szerokości toru, 4. brak łubka szynowego, 5. poszerzenie szerokości toru, 6. zużycie powierzchni tocznej szyny
R8fOYfcN71z8J1
Dopasuj narzędzia i przyrządy pomiarowe do uszkodzeń w torach kolejowych. Część z nich można wykryć za pomocą wzroku. Przyporządkuj uszkodzenie do właściwego przyrządu lub zmysłu. Edytuj pole danej grupy i wybierz należące do niej elementy z listy rozwijalnej.
Dopasuj narzędzia i przyrządy pomiarowe do uszkodzeń w torach kolejowych. Część z nich można wykryć za pomocą wzroku. Przyporządkuj uszkodzenie do właściwego przyrządu lub zmysłu. Edytuj pole danej grupy i wybierz należące do niej elementy z listy rozwijalnej.