Organizacja pracy z dźwiękiem w studiu postprodukcyjnym
AUD.08 Montaż dźwięku - Technik realizacji nagrań 352123
Interaktywne materiały sprawdzające
Rozwiąż test jednokrotnego wyboru, zaznaczając jedną poprawną odpowiedź spośród podanych.
Film edukacyjny – Zasady wykonywania montażu dźwiękowego w agencji reklamowej oraz studiu telewizyjnym, radiowym i postprodukcyjnymDqWT7SfG0Film edukacyjny – Zasady wykonywania montażu dźwiękowego w agencji reklamowej oraz studiu telewizyjnym, radiowym i postprodukcyjnym
Rozwiąż test wielokrotnego wyboru, zaznaczając jedną, dwie lub trzy poprawne odpowiedzi spośród podanych.
Formaty plików dźwiękowych to Możliwe odpowiedzi: 1. WAV, 2. AIFF, 3. JPEG
Dolby Atmos to technologia Możliwe odpowiedzi: 1. dźwięku przestrzennego., 2. transferująca praktycznie nieograniczoną liczbę dźwięków, które następnie są przekazywane do głośników, przez co uzyskujemy płynność przechodzenia dźwięków., 3. kojarzona z dźwiękiem kinowym.
Niemal w każdym studiu dźwiękowym mogą być udźwiękawiane materiały Możliwe odpowiedzi: 1. telewizyjne., 2. radiowe., 3. reklamowe.
Film edukacyjny – Zasady wykonywania montażu dźwiękowego w agencji reklamowej oraz studiu telewizyjnym, radiowym i postprodukcyjnymDqWT7SfG0Film edukacyjny – Zasady wykonywania montażu dźwiękowego w agencji reklamowej oraz studiu telewizyjnym, radiowym i postprodukcyjnym
2. Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny, czyli MTU/ITU, opracował wskazówki dotyczące poziomów nagrania i archiwizacji ostatecznej ścieżki. Wskazówki te znajdują się pod sygnaturą BS1770-3/A85.
3. Dźwięk do nagrań telewizyjnych zgrywany jest najczęściej w formacie wyjściowym WAV/PCM/DWG/PCM 16 lub 24 bity na 48 kHz.
4. Czas trwania spotów radiowych oscyluje w granicach 5–60 minut/sekund.
5. W rozgłośniach radiowych spotykamy się z trzema rodzajami materiałów dźwiękowych wymagającymi montażu - reportażami/banerami, audycjami i produkcjami reklamowymi.
2. Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny, czyli MTU/ITU, opracował wskazówki dotyczące poziomów nagrania i archiwizacji ostatecznej ścieżki. Wskazówki te znajdują się pod sygnaturą BS1770-3/A85.
3. Dźwięk do nagrań telewizyjnych zgrywany jest najczęściej w formacie wyjściowym WAV/PCM/DWG/PCM 16 lub 24 bity na 48 kHz.
4. Czas trwania spotów radiowych oscyluje w granicach 5–60 minut/sekund.
5. W rozgłośniach radiowych spotykamy się z trzema rodzajami materiałów dźwiękowych wymagającymi montażu - reportażami/banerami, audycjami i produkcjami reklamowymi.
Wpisz poprawną odpowiedź spośród podanych:
Mikser dźwięku
Klawiatura
Wpisz poprawną odpowiedź spośród podanych:
Adapter
Dysk twardy
Wpisz poprawną odpowiedź spośród podanych:
Instalacja elektryczna
Router sieciowy (sieć internetowa)
Zasady wykonywania montażu dźwiękowego w agencji reklamowej oraz studiu telewizyjnym, radiowym i postprodukcyjnym

Zasady wykonywania montażu dźwiękowego w agencji reklamowej oraz studiu telewizyjnym, radiowym i postprodukcyjnym