Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1
Na podstawie informacji zawartych w mapie myśli przeanalizuj zachowania bohaterów i podaj pięć synonimów słowa „samotność”, które adekwatnie określałyby stan emocjonalny bohaterów.
Na podstawie informacji zawartych w mapie myśli przeanalizuj zachowania bohaterów i podaj pięć synonimów słowa „samotność”, które adekwatnie określałyby stan emocjonalny bohaterów.
R1BW2hSolJBq1
Bohaterowie statyczni. Bohaterowie dynamiczni. (Uzupełnij). (Uzupełnij).
Polecenie 2
Zapoznaj się z treściami zawartymi w mapie myśli, na której zostały zamieszczone informacje dotyczące przyczyn samotności bohaterów Dżumy. Następnie, odwołując się do treści lektury, zredaguj 4‑5 zdaniową wypowiedź dotyczącą każdej postaci, w której wyjaśnisz przyczyny samotności bohaterów powieści. 
Zapoznaj się z treściami zawartymi w mapie myśli, na której zostały zamieszczone informacje dotyczące przyczyn samotności bohaterów Dżumy. Następnie, odwołując się do treści lektury, zredaguj 4‑5 zdaniową wypowiedź dotyczącą każdej postaci, w której wyjaśnisz przyczyny samotności bohaterów powieści. 
R1Cg0IG9Qghaf
(Uzupełnij).
Ryow5CSYu6UlN1