E-materiały do kształcenia zawodowego

Podejmowanie działalności handlowej

HAN.02. Prowadzenie działań handlowych – technik handlowiec 522305

bg‑cyan

Netografia i bibliografia

bg‑gray1

Netografia

Strona rządowa poświęcona biznesowi, https://www.biznes.gov.pl/pl (dostęp: 20.06.2022).

Zakładanie firmy krok po kroku, https://www.mala-firma.pl/dla-poczatkujacych/zakladanie-firmy/139-zakladanie-firmy-krok-po-kroku (dostęp 20.06.2022).

Jak założyć własną firmę – przewodnik, https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-jak-zalozyc-wlasna-firme (dostęp 20.06.2022).

bg‑gray1

Bibliografia

Andrzejczak D., Mikina A., Rzeźnik B, Wajgner M., Organizowanie sprzedaży. organizacja i techniki sprzedaży. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec, WSiP, Warszawa 2020.

Andrzejczak D., Mikina A., Rzeźnik B, Wajgner M., Sprzedaż towarów. obsługa klienta. podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec, WSiP, Warszawa 2013.

Blank S., Dorf B., Podręcznik Startupu. Budowa Wielkiej Firmy Krok Po Kroku, One Press, Gliwice 2013.

Buko J. dr hab. prof. US (red. nauk.), „Zeszyty naukowe” nr 696: Ekonomiczne problemy usług, nr 8: Strategie zarządzania mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami oraz z zakresu zarządzania nimi, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2012.

Controlling w pytaniach i odpowiedziach. Praktyczne narzędzia dla controllera, praca zbiorowa, Infor, Warszawa 2010.

Holiday R., Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy, Helion, Gliwice 2015.

Kłosiewicz‑Górecka U., Źródła informacji i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa oraz przydatność informacji w zarządzaniu firmą, „Marketing i Rynek”, 2015, nr 4.

Kowal J., Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.

Mierosławska B., Prawo w e‑biznesie, Helion, Warszawa 2015.