Plik audio
bg‑azure
Analizza il dialogo. Nota quali lezioni hanno le ragazze lunedì. Quali interiezioni ed espressioni usano?
Zapoznaj się z dialogiem. Jakie lekcje mają uczennice w poniedziałek? Jakich wyrażeń i wykrzyknień używają w wypowiedzi?
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, licencja: CC BY-SA 3.0.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D17HAEuiK
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, licencja: CC BY-SA 3.0.
Nagranie przedstawia dialog pomiędzy dwiema dziewczynami Valerią i Marią.
Attività 1
Completa l'orario scolastico del lunedì di Valeria e Maria. Metti le lezioni del lunedì in ordine cronologico nell'orario di entrambe le ragazze.
Uzupełnij poniedziałkowy plan lekcji Valerii i Marii. Umieść w planie w kolejności chronologicznej lekcje, jakie Valeria i Maria mają w poniedziałek.
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, licencja: CC BY-SA 3.0.
Attività 2
Abbina le parole.
Połącz słowa.
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, licencja: CC BY-SA 3.0.
Attività 3
Forma le frasi.
Utwórz zdania.
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, licencja: CC BY-SA 3.0.
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, licencja: CC BY-SA 3.0.
Źródło: Zespół autorski Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, licencja: CC BY-SA 3.0.