Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
RiTNaw6tXelTW1
Prezentacja.
Polecenie 1
Zapoznaj się z jednym z proponowanych filmów i wyjaśnij, na czym polegają różnice oraz podobieństwa między konwencją artystyczną a rzeczywistością w wybranym filmie.
Zapoznaj się z jednym z proponowanych filmów i wyjaśnij, na czym polegają różnice oraz podobieństwa między konwencją artystyczną a rzeczywistością w wybranym filmie.
ROxoHbRlbARKH
(Uzupełnij).
Polecenie 2
Odpowiedz na pytanie, w jakich kwestiach w wyżej wymienianym dziele w  można dostrzec prawdę, a w jakich – świadomie wprowadzoną sztuczność?
Odpowiedz na pytanie, w jakich kwestiach w wyżej wymienianym dziele w  można dostrzec prawdę, a w jakich – świadomie wprowadzoną sztuczność?
REOaU1U8qWScg
(Uzupełnij).
Polecenie 3

Zaproponuj własną interpretację filmu. Przedstaw ją koleżankom i kolegom. Przeprowadźcie dyskusję, w której podacie argumenty uzasadniające wasze interpretacje i uważnie wysłuchacie odmiennych opinii.

RcPalAd4zP2ix
(Uzupełnij).
Polecenie 4

Odpowiedz na pytanie, jak media i konwencje audiowizualne wpływają na odbiór sztuki i rzeczywistości?

R6I5x2uATCo7S
(Uzupełnij).
Polecenie 5

Napisz, na czym polega manipulacja medialna? Podaj kilka przykładów.

R17D88ai9IwUo
(Uzupełnij).
Polecenie 6
Wyjaśnij, dlaczego odbiorca powinien znać język mediów i mieć świadomość konwencji, którymi one się posługują.
Wyjaśnij, dlaczego odbiorca powinien znać język mediów i mieć świadomość konwencji, którymi one się posługują.
RH2hGGkqIoDpC
(Uzupełnij).
Polecenie 7

Omów korzyści, jakie można czerpać z kultury audiowizualnej oraz zagrożenia, które ona niesie.

RYrdnUlPM8doR
(Uzupełnij).