Sprawdź się
Wypełnij formularz reklamacji zamówionego przez internet płaszcza, przy którym brakuje guzików.
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE (dotyczy wymiany towaru)
Zapoznaj się z opiniami konsumentów, które mogłyby się znaleźć na na forach internetowych i opisz, co mogliby zareklamować i czego żądać. Następnie sformułuj zdanie o charakterze dyrektywnym, które mogłoby się znaleźć w każdej z trzech reklamacji.
Na podstawie podanego tekstu zredaguj zażalenie, które pani Maria może skierować do kierownika sklepu.
Sześćdziesięcioletnia Maria Jankowska, mieszkanka Włocławka, została w niewłaściwy sposób potraktowana przez ekspedientkę sklepu „Warzywko” mieszczącego się przy ulicy Modrzewiowej. Pani Maria, jak co dzień, wybrała się na poranne zakupy do sklepu warzywnego. W tym dniu (12.02.2021) klientów obsługiwała nowo zatrudniona Ilona Smoczyńska.
Klientka kilkukrotnie zadawała ekspedientce pytania dotyczące m.in. świeżości towaru, na które ta nie odpowiadała. Sprzedawczyni nie wprowadzała zakupionych produktów do kasy, tylko podliczała ich ceny w papierowym zeszycie, w związku z czym pani Maria nie otrzymała paragonu. Pani Ilona tłumaczyła, że tylko w ten sposób może podliczyć ceny produktów kobiety, gdyż rzekomo w kasie skończył się papier.
Pani Maria była rozgoryczona zachowaniem nowej sprzedawczyni. Zastanawia się, czy dalej będzie robić zakupy w sklepie „Warzywko”.RjMeSk21EXAyf
Zredaguj reklamację dotyczącą butów sportowych, których podeszwa odkleiła się po pierwszym użyciu.