1
Pokaż ćwiczenia:
R1bz57SGcsuzO1
Ćwiczenie 1
Uzupełnij tekst.
R1StLEocZgB171
Ćwiczenie 2
Zdecyduj, czy zdanie jest prawdziwe.
Pozycja Jump Z velocity określa początkową wysokość skoku.
ReviMlldmu64T3
Ćwiczenie 3
Uzupełnij tekst brakującymi informacjami.
R1TduU2zAiakc2
Ćwiczenie 4
Dokończ zdanie.
Nową nazwę pola gry nadamy w pozycji project Displayed Title, którą znajdziemy, wybierając z menu Edit pozycję...
R1QwvdwZBxR661
Ćwiczenie 5
Dokończ zdanie.
Aby udostępnić grę znajomym, wybieramy tryb eksportowania...
RHBy5UUDaL33s2
Ćwiczenie 6
R3dzrrJUZIbGF2
Ćwiczenie 7
Uzupełnij tekst.
3
Ćwiczenie 8
R1FqCWxcaRzwL
3
Ćwiczenie 9

Poeksperymentuj z innymi parametrami w blueprincie postaci. Jak zmienić jej masę? Jak zmniejszyć tarcie? Jak zablokować możliwość zejścia z platformy?

R17ANrgDtOrro
Ćwiczenie 9
Zapisz, jak za pomocą innych parametrów w blueprincie postaci zmienić jej masę, jak zmniejszyć tarcie i jak zablokować możliwość zejścia z platformy.
3
Ćwiczenie 10

Znajdź narzędzie umożliwiające zmianę ikony gry po jej wyeksportowaniu i ustaw wybraną przez siebie ikonę.

RZBsyybXHdgSs