1
Pokaż ćwiczenia:
R1J3yRtWOHw5i1
Ćwiczenie 1
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
1
Ćwiczenie 2
RUbOgMnxrV0XX
a. właściciel praw autorskich do muzyki użytej w grze (Uzupełnij) b. osoba niedowidząca w projekcie portalu internetowego (Uzupełnij) c. rodzice dzieci w wieku 6-10 lat, dla których projektujemy grę z płatnymi poziomami (Uzupełnij).
1
Ćwiczenie 3
R1a07LohdYjav
a. właściciel praw autorskich do muzyki użytej w grze (Uzupełnij) b. osoba niedowidząca w projekcie portalu internetowego (Uzupełnij) c. rodzice dzieci w wieku 6-10 lat, dla których projektujemy grę z płatnymi poziomami (Uzupełnij).
2
Ćwiczenie 4
R1MjtH4Onp5Vu
Dopasuj terminy do ich opisów. Obszerny biznesplan pisany np. w celu otrzymania pieniędzy z Unii Europejskiej. Możliwe odpowiedzi: 1. Analiza interesariuszy, 2. Historyjka użytkownika, 3. Studium wykonalności, 4. Przypadek użytkownika, 5. Analiza SWOT, 6. Biznesplan Jej wynikiem jest tabela pokazująca mocne i słabe strony projektu oraz jego szanse i zagrożenia Możliwe odpowiedzi: 1. Analiza interesariuszy, 2. Historyjka użytkownika, 3. Studium wykonalności, 4. Przypadek użytkownika, 5. Analiza SWOT, 6. Biznesplan Krótki opis wskazujący, kim jest hipotetyczny użytkownik, co chce uzyskać za pomocą aplikacji i do czego tego potrzebuje. Możliwe odpowiedzi: 1. Analiza interesariuszy, 2. Historyjka użytkownika, 3. Studium wykonalności, 4. Przypadek użytkownika, 5. Analiza SWOT, 6. Biznesplan Określanie, kim są osoby zaangażowane w projekt i na kogo będzie on oddziaływać. Możliwe odpowiedzi: 1. Analiza interesariuszy, 2. Historyjka użytkownika, 3. Studium wykonalności, 4. Przypadek użytkownika, 5. Analiza SWOT, 6. Biznesplan Schemat pokazujący, w jaki sposób użytkownik komunikuje się z aplikacją. Możliwe odpowiedzi: 1. Analiza interesariuszy, 2. Historyjka użytkownika, 3. Studium wykonalności, 4. Przypadek użytkownika, 5. Analiza SWOT, 6. Biznesplan Dokument mający zachęcić potencjalnego inwestora do sfinansowania naszego projektu. Możliwe odpowiedzi: 1. Analiza interesariuszy, 2. Historyjka użytkownika, 3. Studium wykonalności, 4. Przypadek użytkownika, 5. Analiza SWOT, 6. Biznesplan
21
Ćwiczenie 5
RByNhH5YwEurR
Rodzice proponują Ci naukę nowego języka. Napisz analizę SWOT tej propozycji. Zacznij na przykład tak: . Silne strony. Słabe strony. (Uzupełnij). (Uzupełnij). Szanse. Zagrożenia. (Uzupełnij). (Uzupełnij).
RyzpxNCesafkz
(Uzupełnij).
2
Ćwiczenie 6
R1DXleo4HAABS
Ułóż wydarzenia w prawidłowej kolejności. Elementy do uszeregowania: 1. Stworzenie historyjek użytkownika, 2. Wybranie członków zespołu projektowego, 3. Pierwszy pomysł na projekt, 4. Stworzenie przypadków użytkownika, 5. Stworzenie biznesplanu, 6. Określenie wymagań funkcjonalnych, 7. Rozpoczęcie projektu
3
Ćwiczenie 7
RY9CUrT8WCBjZ
Wskaż, które z podanych elementów należą do biznesplanu. Możliwe odpowiedzi: 1. Scenariusz użytkowania, 2. Analiza interesariuszy, 3. Informacje o czynnościach, których nie powinien móc wykonać użytkownik systemu, 4. Informacje na temat konkurencji, 5. Strategia dla projektu, 6. Informacje na temat finansowania, 7. Nazwiska członków zespołu, 8. Ogólna informacja o zespole, 9. Ograniczenia prawne, 10. Wstęp ogólnie opisujący założenia projektu
RUXU8bWF2jp4531
Ćwiczenie 8
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.