Zaznacz liczby, które spełniają warunek pierwiastek z iks kwadrat równa się szesnaście. Możliwe odpowiedzi: szesnaście, minus szesnaście, osiem, minus osiem, cztery, minus cztery.
RT2Ninr9xv77H1
Ćwiczenie 2
Znajdź wyrażenia o tej samej wartości. Połącz odpowiednie pary . Lewa kolumna: w nawiasie prostym iks podzielić na w nawiasie prostym minus pięć, w nawiasie prostym dwa minus pierwiastek z dwóch, w nawiasie prostym a razy w nawiasie prostym be przez w nawiasie prostym dwa, w nawiasie prostym minus trzy pi. Prawa kolumna: dwa minus pierwiastek z dwóch, w nawiasie prostym minus trzy razy w nawiasie prostym pi, w nawiasie prostym iks piątych, w nawiasie prostym a be drugich.
Znajdź wyrażenia o tej samej wartości. Połącz odpowiednie pary . Lewa kolumna: w nawiasie prostym iks podzielić na w nawiasie prostym minus pięć, w nawiasie prostym dwa minus pierwiastek z dwóch, w nawiasie prostym a razy w nawiasie prostym be przez w nawiasie prostym dwa, w nawiasie prostym minus trzy pi. Prawa kolumna: dwa minus pierwiastek z dwóch, w nawiasie prostym minus trzy razy w nawiasie prostym pi, w nawiasie prostym iks piątych, w nawiasie prostym a be drugich.
R1mbr32rS09I72
Ćwiczenie 3
Wskaż wszystkie zdania prawdziwe. Możliwe odpowiedzi: 1. Istnieje iks należacy do zbioru liczb rzeczywistych, spełniający warunek w nawiasie prostym iks minus jeden po nawiasie równa się minus pięć., 2. Warunek w nawiasie prostym dwa iks dodać cztery po nawiasie równa się zero, jest spełniony dla dokładnie jednej liczby rzeczywistej iks., 3. Nierówność w nawiasie prostym iks po nawiasie mniejsze od minus dwa, jest sprzeczna., 4. Nierówność w nawiasie prostym iks po nawiasie mniejsze równe od minus trzy jest spełniona przez każdą liczbę rzeczywistą iks.
2
Ćwiczenie 4
ROkS8ANQE4HE8
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
R9l9Ob3LfvZoR
Połącz w pary liczby równe. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6.
Połącz w pary liczby równe. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. Możliwe odpowiedzi: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6.
R1YfWJLVjBbuG2
Ćwiczenie 5
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
R1CxNFlxpDd7X2
Ćwiczenie 6
Czy warunek pierwiastek z iks kwadrat równa się minus iks, jest spełniony przez: Możliwe odpowiedzi: 1. wszystkie liczby nieujemne, 2. iks równa się zero, 3. wszystkie liczby ujemne, 4. wszystkie liczby niedodatnie, 5. wszystkie liczby dodatnie
3
Ćwiczenie 7
Oblicz wartość wyrażenia . Przeciągnij prawidłową odpowiedź.
RKJRvBTwNfD1R
Polecenie: Wartość wyrażenia: pierwiastek z siedemnaście minus dwanaście pierwiastek z dwóch dodać pierwiastek z pięćdziesiąt trzy dodać dziesięć pierwiastek z sześciu, wynosi: (tu uzupełnij).
Możliwe odpowiedzi: trzy dodać trzy pierwiastek z trzech minus pierwiastek z sześć, trzy dodać trzy pierwiastek z dwóch dodać sześć, trzy dodać trzy pierwiastek z dwóch minus pierwiastek z trzech, trzy dodać trzy pierwiastek z dwóch dodac pierwiastek z trzech.
Polecenie: Wartość wyrażenia: pierwiastek z siedemnaście minus dwanaście pierwiastek z dwóch dodać pierwiastek z pięćdziesiąt trzy dodać dziesięć pierwiastek z sześciu, wynosi: (tu uzupełnij).
Możliwe odpowiedzi: trzy dodać trzy pierwiastek z trzech minus pierwiastek z sześć, trzy dodać trzy pierwiastek z dwóch dodać sześć, trzy dodać trzy pierwiastek z dwóch minus pierwiastek z trzech, trzy dodać trzy pierwiastek z dwóch dodac pierwiastek z trzech.
Przeanalizuj przykład przedstawiony w infografice.
3
Ćwiczenie 8
Udowodnij równość .
uzupełnij treść
Przeanalizuj przykład przedstawiony w infografice.