Uzupełnij tekst. Skorzystaj z zestawu umieszczonego poniżej. Przeprowadzenie 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań geograficznych wymaga odpowiedniego 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe i przygotowania. Nie można po prostu wymyślić jakiegoś tematu i od razu przystąpić do zbierania 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe jaki jest 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań – czy 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe (chcemy poznać 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, odkryć ogólne 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, zależności, idee), 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe (chcemy opisać cechy konkretnego 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, przebieg 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe przyrodniczego lub sposób funkcjonowania jakiejś instytucji) czy też 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe (chcemy poznać 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe), co dokładnie chcemy badać, jaką 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, kto/co będzie 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań. Kiedy już zdecydujemy się na konkretny 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, możemy przystąpić do dalszych etapów 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań. Kolejnym krokiem jest postawienie 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, które wskazują, w jakim 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe prowadzić badania, na czym koncentrować się podczas zbierania 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe oraz w jaki sposób prowadzić ich późniejszą 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe. Pytania badawcze powinny być 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe sformułowane i odnosić się do postawionego wcześniej 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe. Przed rozpoczęciem badań należy także określić 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe zbierania danych. Najczęściej stosowanymi technikami w badaniach jakościowych są: 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, indywidualne 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe pogłębione, wywiady 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe.
Uzupełnij tekst. Skorzystaj z zestawu umieszczonego poniżej. Przeprowadzenie 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań geograficznych wymaga odpowiedniego 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe i przygotowania. Nie można po prostu wymyślić jakiegoś tematu i od razu przystąpić do zbierania 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe jaki jest 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań – czy 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe (chcemy poznać 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, odkryć ogólne 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, zależności, idee), 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe (chcemy opisać cechy konkretnego 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, przebieg 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe przyrodniczego lub sposób funkcjonowania jakiejś instytucji) czy też 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe (chcemy poznać 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe), co dokładnie chcemy badać, jaką 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, kto/co będzie 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań. Kiedy już zdecydujemy się na konkretny 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, możemy przystąpić do dalszych etapów 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe badań. Kolejnym krokiem jest postawienie 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, które wskazują, w jakim 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe prowadzić badania, na czym koncentrować się podczas zbierania 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe oraz w jaki sposób prowadzić ich późniejszą 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe. Pytania badawcze powinny być 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe sformułowane i odnosić się do postawionego wcześniej 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe. Przed rozpoczęciem badań należy także określić 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe zbierania danych. Najczęściej stosowanymi technikami w badaniach jakościowych są: 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, indywidualne 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe pogłębione, wywiady 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe, 1. ciąg przyczynowo-skutkowy, 2. cel, 3. wywiady, 4. metodą, 5. ankieta, 6. danych. Najpierw trzeba {zdefiniować, 7. wyjaśnienie, 8. eksploracja, 9. obiektem, 10. pytań badawczych, 11. procesu, 12. analizę, 13. zjawiska, 14. pomiar, 15. jakościowych, 16. projektowania, 17. teren, 18. kierunku, 19. obserwacja, 20. danych, 21. metodę, 22. problemu, 23. opis, 24. jednoznacznie, 25. cel, 26. zaplanowania, 27. prawidłowości, 28. grupowe.
Uzupełnij tekst. Skorzystaj z zestawu umieszczonego poniżej.
metodę, projektowania, danych, wywiady, obiektem, zdefiniować, metodą, danych, procesu, opis, grupowe, kierunku, problemu, ciąg przyczynowo-skutkowy, cel, cel, analizę, zjawiska, prawidłowości, teren, jednoznacznie, zaplanowania, ankieta, pytań badawczych
Przeprowadzenie jakościowych badań geograficznych wymaga odpowiedniego .................................................... i przygotowania. Nie można po prostu wymyślić jakiegoś tematu i od razu przystąpić do zbierania ..................................................... Najpierw trzeba ...................................................., jaki jest .................................................... badań – czy eksploracja (chcemy poznać ...................................................., odkryć ogólne ...................................................., zależności, idee), .................................................... (chcemy opisać cechy konkretnego ...................................................., przebieg .................................................... przyrodniczego lub sposób funkcjonowania jakiejś instytucji), czy też wyjaśnienie (chcemy poznać ....................................................), co dokładnie chcemy badać, jaką ...................................................., kto/co będzie .................................................... badań. Kiedy już zdecydujemy się na konkretny ...................................................., możemy przystąpić do dalszych etapów .................................................... badań. Kolejnym krokiem jest postawienie ...................................................., które wskazują, w jakim .................................................... prowadzić badania, na czym koncentrować się podczas zbierania .................................................... oraz w jaki sposób prowadzić ich późniejszą ..................................................... Pytania badawcze powinny być .................................................... sformułowane i odnosić się do postawionego wcześniej ..................................................... Przed rozpoczęciem badań należy także określić .................................................... zbierania danych. Najczęściej stosowanymi technikami w badaniach jakościowych są: pomiar, obserwacja, indywidualne .................................................... pogłębione, wywiady ...................................................., .....................................................